Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekjes: kaft

5-5-2008 12:33:11
Hoi bruidjes

Wat zetten jullie op de kaft van jullie misboekje (onze namen, datum en de kerk) en op het eerste en laatste blad.
Op het eerste blad staat bij ons voorlopig een gedichtje. We hebben een dankwoord gericht aan iedereen maar ik zou toch ook nog iets anders op de laatste pagina willen zetten.

Alle tips zijn welkom!
Bruidjes die me hun misboekje willen doormailen: stasannelies@hotmail.com

Bedankt!
Annelies

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 384

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik5-5-2008 13:43:31

Wij hebben op onze misboekjes een foto van ons (met trouwringen "ingeweven"), brood en druifjes (omdat dit in onze viering wordt gebruikt). En dan natuurlijk nog ons namen en datum.
Groetjes,
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

laura
8-8-2008
 Meld misbruik5-5-2008 15:06:25

misboekjes tijd is ook voor mij aangebroken,
dus ook doorsturen naar meeuw0601@hotmail.com
Ik ben jullie heel dankbaar!
Laura
x (nog 95 dagen!)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...