Terug naar overzicht
Ze bestellen meestal je kleed te groot, omdat het gemakkelijker is te verkleinen dan te vergroten. Bij mij was het ook te groot en na de definitieve pas zat het perfect. Dus maak je geen zorgen dat komt in orde.GroetjesDianeNog 12 dagjeselisadiana1@hotmail.com
hey NathalieOok bij mij was mijn kleed veel te groot!Mijn buste is ook met een motief en pareltjes en ze hebben dat heel mooi verkleind!Je ziet dat totaal niet!Geen paniek!GroetjesLiesbeth17 mei 2008
dat was bij mij ook zo! maar het is helemaal in orde gekomen!!!
Hey!Ja, bij mij was dat net hetzelfde!! Ik heb ook een bustier met pareltjes op en onderdaan mijn kleed is het tulle met kant en pareltjes. Ik had hoge verwachtingen bij mijn eerste pas, maar was toch een beetje teleurgesteld toen mijn kleed nog totaal afzakte.. Binnen 2 weekjes mag ik terug gaan passen. Ben eens benieuwd hoe het er nu zal uitzien, maar ben ook een beetje bang dat het nog steeds niet goed zal zijn...Lieselot05/07/08
bedankt voor de reacties, kben al wa meer op mijn gemak nu. lieselot, kan het dat jouw kleed ook van benjamin roberts is? want de beschrijving die je geeft klopt met die van mijn kleed. nog 130 dagen te gaan...