Terug naar overzicht
Hallo Debby, ik heb mijn jurk daar gekocht. Het is een grote winkel en je hebt idd veel keuze. (voor de bruidjes dan toch) Ik ben op een zaterdag geweest in november en ze namen echt tijd voor je. Ondertussen mijn eerste pas in januari gehad en ook die verliep zoals het hoorde (denk ik :p) Over de prijs kan ik niet veel zeggen, heb een jurk die niet verkrijgbaar is in België, dus kon alleen de prijs maar vergelijken met het buitenland. Wel heb ik al opgevangen dat er sommige modellen en merken wel duurder zijn. (denk vooral Linea omdat het Belgisch is). Wat het passen betreft... ze proberen het te beperken hoor... ze gaan eerst langs ALLE jurken om te vragen welke je mooi vindt, die hangen ze dan even omhoog en na die ronde doe je dezelfde ronde en kies je er 3 uit die je wil passen. Wanneer ze echt merken dat het niet dat is wat je in gedachten had halen ze er nog wel eentje bij!.Het is vooral de moeite om zoveel te zien hangen in 1 winkel! Ik zou zeggen, laat het allemaal niet aan je hart komen, geniet ervan en doe waar jij je goed bij voelt! Ik ben in elk geval in de wolken over m"n mooie jurk die ik 21 juli mag gaan halen!!groetjes Nele 26/7/08
Hallo,Ook mijn jurk komt van bij Koonings en ook ik was zeer tevreden! Ik heb denk ik 5 jurken gepast en dan vroegen ze nog of ik er nog eentje wenste te passen.Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en er is enorm veel keuze!Voor de enen jurk is de prijs duurder dan voor de andere, afhankelijk van je stijl en wensen natuurlijk!GroetjesNele08.08.2008
Hey,ik heb even getwijfeld of ik zou reageren omdat mijn ervaring net iets minder was. (Lees maar mijn bericht over RAMPpasbeurt!) Toch hoop ik dat alles nog in orde komt. Ook het kiezen van mijn kleed vond ik super, dus ik wil Koonings geen negatieve reclame toebrengen. Toch is er dus bij mij een fout gebeurd, die hopelijk snel opgelost zal worden. Begin juni weet ik meer...Prijzen heb ik niet vergeleken. Ik had wel 2 bons van de huwelijksbeurs (150 op t kleed en 150 op de schoenen). De moeite dus!De RAMPpasbeurt was uitgelopen, dus ook na 17 uur. Toen werd ik duidelijk niet buitengezet. Ze wilden ook graag een oplossing voor mij. Dat is alles wat ik er jou over kan vertellen. Ik zou zeggen, ga zien en ervaar zelf!Groetjes,Leen.