Terug naar overzicht
Hey Leen!Ik kan je helaas niet helpen, maar ik zit met dezelfde vraag voor het gemeentehuis. Wie loopt en zit waar? Er is ook nog zoiets met de bloemen (in rechter- of linkerhand) en daar ben ik ook nog naar op zoek.Groetjes,Nele
Ik denk dat de geschikte persoon om deze vraag aan te stellen de ceremoniemeester is. Zelf kan ik je hierbij ook niet verder helpen, maar ik zal er zeker ook eens naar informeren!
de bruidegom zit normaal rechts van de bruid. Dus voor de duidelijkheid, als je op de rug kijkt: bruidegom recht, bruid links
Wij maken geen gebruik van een ceremoniemeester en heb hier goed op gelet bij andere huwelijksmissen.Bij heb binnengaan in de kerk met je vader, loop jij rechts en hij links; maar je zit links van de bruidegom.Groetjes,Cindy
Hoi,Ik heb daar ook totaal geen idee van. We doen wel beroep op een ceremoniemeester die ons hierbij hopelijk wel goed zal begeleiden!gr,Ann
Bedankt voor jullie reacties.We hebben geen ceremoniemeester, maar ik wou toch op de traditionele manier binnengaan met mijn vader. En het begint te korten, dus begon ik wat te twijfelen wie waar liep en zat.Volgens mij moet je bruidsboeket in je rechtshand vast houden.GroetjesLeen
hallo Leen,Bij het binnengaan van de kerk loopt de bruid aan de rechterkant van de papa, dus jij houdt de arm van je pa vast met jouw linkerarm! het bruidsboeket hou jij dus vast in je recterhand. Maar in de kerk zal je toekomstige man aan jou rechterzijde zitten.veel succes