Terug naar overzicht
een kostuum kan je evengoed kopen in C&A bv. Dat kost een heel pak minder, en als je het dan achteraf nog eens kan dragen, dan is het mooi meegenomen... Trouwen mag je niet laten omwille van bouwplannen, je kan wel zien hoe je het aanpakt: auto's: is dat echt nodig?? wil je echt een chique feestzaal of ben je tevreden met een zaaltje waar een traiteur je diner verzorgt? Laat je vrienden enkel voor het dessert komen, dat spaart veel uit, kan een vriend van jullie niet draaien in plaats van een professionele dj, allez, dat zijn allemaal dingen, je moet zien waar je prioriteiten liggen en hoeveel tijd je nog hebt, maar ik kan van mijn trouwdag in spé 2 totaal verschillende prijskaartjes voorschotelen, het hangt er allemaal maar vanaf wat je door wie laat doen, en wat je echt noodzakelijk vindt!!
heyeen bruiloft maak je inderdaad zo goedkoop of duur als je zelf wilt. Let wel op met: een zaaltje en traiter. Dit komt vaak duur uit. Omdat je dan nog zelf de versiering, kaarsen... moet verzorgen. Bij ons kwam een gewone feestzaal (geen té chique) goedkoper uit dan een zaal en traiteur. Tis maar een tip! Wat kostuums betreft: je kan ze idd ook goedkoop kopen, maar je kan ook huren, dan kan je het achteraf niet meer dragen, maar het is echt heeeeel prijslijk.liefs, annelies
Hallo Tine,er zijn inderdaad heel veel mogelijkheden om te besparen. Ook wij hebben gekozen om het kostuum van mijn vriend te gaan huren (de rest van het mannelijk gevolg is hier trouwens aan aangepast) omdat mijn vriend niet gewoon is van een kostuum te dragen en wij hier ook niet al te veel geld wilden aan uitgeven.voor een modern 3-delig pak (lange vest) met modern hemd (zo een waar geen das bij moet) betalen wij nu €138.nog veel succces .... en zeker niet paniekeren, dat komt allemaal wel in ordekathleen
Inderdaad, voor de heren in de suite + de bruidegom gaan wij de kostuums ook huren. Per kostuum kost dat bij ons zo'n 100 euro.
hallo tine,Al eens gedacht aan het huren van een kostuum? Dat doen wij ook. Langs een kant om daarop te besparen, maar ook omdat je dat inderdaad nooit meer draagt achteraf!Zijn kostuum huren we voor minder dan 100 euro!Groetjes,Ingrid
Wij zijn het ook gaan huren! veel makkelijker, voor een driedelig kostuum betalen we 65 euro
Hoi,Je maakt het zelf zo duur als je wil. Wij doen ook geen gekke kosten maar proberen er toch een onvergetelijke dag van te maken. Wij hebben besloten om toch een mooi kostum te kopen. Mijn vriend zag graag het merk Cossmo, dus hebben we daar tussen zeker onze keuze gevonden. Het is inderdaad zeer kostelijk! Maar het kan daarna nog gedragen worden in tegenstelling met de bruidsjurk.We wonen nu 3 jaar in ons huisje, dus dit maakt het wel al een beetje makkelijker.Groetjes,Ann