Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

witte bruidsduiven

5-5-2008 17:57:34
Hey bruidjes en bruidegommen,

Kent er iemand een goed adres waar je witte bruidsduiven kan huren? Wij zouden dat graag hebben voor als we uit de kerk komen...
Liefst ergens in Vlaams - Brabant

Bedankt en nog veel succes bij alles!
Joke
12-07-2008

JOKE
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 448

cien
9-5-2009
 Meld misbruik5-5-2008 21:11:46

ik weet dat dit in belgie vreselijk duur is,80 tot 125 euro voor 2 of meer duiven...
ik heb een nederlandse site gevonden waar de huur van 2 duifjes rond de 20 euro is...je moet ze wel zelf gaan halen maar uiteindelijk is het niet zo heel ver rijden:)www.bruidsduivenverhuur.nl

echt schandalig dat ze zulke dingen uitmelken en een belachelijk hoge prijs vragen voor iets dat gewoon weer naar huis vliegt...

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik5-5-2008 21:17:48

hoi joke,
wij hebben twee witte bruidsduifjes aan 30 euro
kris steenman
witte-bruidsduifjes@hotmail .com
hij is uit dendermonde
succes!!!
06-06-2008

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik6-5-2008 9:11:41

Hey Joke,
Je kan ook mooie witte sierduiven (lange staart) kopen in een dierenzaak. Heb daar toens voor gebeld ( De Pauw ) ze kwamen rond 13€ per stuk.
x

Vi en Tony
07/06/08

katrien

Meld misbruik6-5-2008 13:45:11

hallo, ik was ook op zoek naar duiven. ik heb een mail gestuurd naar kris steenmans, maar dit adres lijkt niet te kloppen. Weet jij soms het juiste adres of iemand anders die ook goedkope duiven kan vinden. zou voor onze mis in putte (tegen mechelen ) zijn

bedankt!
katrien
02/08/08

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik6-5-2008 14:44:56

Hey, een vraagje: wat gebeurt er dan met de duiven nadat je ze gelost hebt? Ik dacht dat die witte pauwstaarten op hun hok bleven, en niet zoals grijze postduiven naar hun hok terug kunnen keren (dat ze trouwens ook moeten leren kennen alvorens te kunnen worden gelost op een andere plaats). Als je ze in de winkel koopt dan zijn ze misschien nog nooit uitgevlogen en kennen ze dus de omgeving niet... ze geraken dus nooit 'thuis' want dat hebben ze niet.
Ik denk dat de pastoor het ook niet zo tof gaat vinden als het koppeltje de kerk uitkiest als hok...
Denk er aub nog eens over na vooraleer je dieren zomaar in de natuur lost...
Beter is misschien eens navraag te doen bij duivenmelkers in de wijde omgeving van waar je trouwt. Zij zijn waarschijnlijk wel bereid om een stel mooie duiven mee te geven, die dan daarna gewoon naar huis kunnen vliegen.
Veel plezier!

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik6-5-2008 21:08:56

@ katrien,
ik zal je anders zn gsmnummer geven
de naam is:kris steenman
zn gsmnr: 0485/687156
veel succes!!!

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik8-5-2008 16:21:23

Hey Betsy,

Bedankt om het nr. door te geven. heb er gisteren naar gebeld en alles is intussen in orde gebracht. Dus dan toch witte duiven op onze trouw!
Héél hard bedankt!

Joke
12-07-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...