Terug naar overzicht
ik weet dat dit in belgie vreselijk duur is,80 tot 125 euro voor 2 of meer duiven...ik heb een nederlandse site gevonden waar de huur van 2 duifjes rond de 20 euro is...je moet ze wel zelf gaan halen maar uiteindelijk is het niet zo heel ver rijden:)www.bruidsduivenverhuur.nl echt schandalig dat ze zulke dingen uitmelken en een belachelijk hoge prijs vragen voor iets dat gewoon weer naar huis vliegt...
hoi joke,wij hebben twee witte bruidsduifjes aan 30 euro kris steenmanwitte-bruidsduifjes@hotmail .comhij is uit dendermondesucces!!!06-06-2008
Hey Joke, Je kan ook mooie witte sierduiven (lange staart) kopen in een dierenzaak. Heb daar toens voor gebeld ( De Pauw ) ze kwamen rond 13€ per stuk.xVi en Tony07/06/08
hallo, ik was ook op zoek naar duiven. ik heb een mail gestuurd naar kris steenmans, maar dit adres lijkt niet te kloppen. Weet jij soms het juiste adres of iemand anders die ook goedkope duiven kan vinden. zou voor onze mis in putte (tegen mechelen ) zijnbedankt!katrien02/08/08
Hey, een vraagje: wat gebeurt er dan met de duiven nadat je ze gelost hebt? Ik dacht dat die witte pauwstaarten op hun hok bleven, en niet zoals grijze postduiven naar hun hok terug kunnen keren (dat ze trouwens ook moeten leren kennen alvorens te kunnen worden gelost op een andere plaats). Als je ze in de winkel koopt dan zijn ze misschien nog nooit uitgevlogen en kennen ze dus de omgeving niet... ze geraken dus nooit 'thuis' want dat hebben ze niet. Ik denk dat de pastoor het ook niet zo tof gaat vinden als het koppeltje de kerk uitkiest als hok... Denk er aub nog eens over na vooraleer je dieren zomaar in de natuur lost... Beter is misschien eens navraag te doen bij duivenmelkers in de wijde omgeving van waar je trouwt. Zij zijn waarschijnlijk wel bereid om een stel mooie duiven mee te geven, die dan daarna gewoon naar huis kunnen vliegen.Veel plezier!
@ katrien,ik zal je anders zn gsmnummer gevende naam is:kris steenmanzn gsmnr: 0485/687156veel succes!!!
Hey Betsy,Bedankt om het nr. door te geven. heb er gisteren naar gebeld en alles is intussen in orde gebracht. Dus dan toch witte duiven op onze trouw!Héél hard bedankt!Joke12-07-2008