Terug naar overzicht
Hallo,Mijn pronovias jurk kostte 1290 euro (1350 euro retouches inbegrepen). Ik heb het model lorna.GroetjesVanessa
bedankt voor je reactie!model lorna is ook heel mooi, dat had ik nog niet gezien!hebben de meeste bruidswwinkels dit merk?groetjesEvy
Mijn kleed is het model Nicole van Pronovias. Heb het bij Moderna in Schepdaal gekocht voor 1400 euro + 50 euro retouches.Katleen
ik heb het model Okawa van Pronovias.€1110 + €50 retouche.Ik heb het ook bij Moderna in Schepdaal gekocht.Zeker niet alle winkels hebben dezelfde collecties. Best eens nakijken.
Op 25/3 heeft iemand dezelfde vraag gesteld. In de antwoorden zit een lijstje met prijzen. In Breda is een winkel met de volledige collectie (www.amigapronovias.nl ). In België hebben zowel Pierre Yves, La Sposa als Le Chapeau het merk, maar niet alle modellen.Groetjes
hay!Ik heb ook de Lorna besteld, maar ik heb het bolerotje erbij, en samen kom ik op 1895euro uit...best wel prijzig voor wat kant maar het maakt het kleed wel af.Let er dus wel op dat je de volledige prijs krijgt... Ik dacht ook met 1300euro 'oh, valt goed mee' en dan komt er 500euro bij...Veel succes
Hey,Ik heb ook een kleed van Pronovias, model Najar en heb 1245 euro betaald.Groetjes,Patricia
hey, ik heb ook een pronovias... 2295 euro zonder retouches.greetz
ik heb het model NAVEL van pronovias, schitterende jurk, koste met sjaal erbij 1815euro +50euro aanpassingenmaar het is het waard