Terug naar overzicht
oei ouders niet aanwezig.. da's wel een moeilijke kwestie dan.Ik ben momenteel ook nog aan dit stukje aan het puzzelen maar wij dachten een bedankje aan onze ouders te geven, een klein kadotje, een herrinnering aan onze trouw. en ik dacht dit tijdens het dankwoord te doen.Weet wel niet hoe dit concreet vorm kan krijgen bij de afwezigheid van je ouders...veel succes alleszins!
bij ons zijn mijn ouders ook niet aanwezig maar de meeste van de genodigden weten dat.Ik heb op de misboekjes gezet: bedankt jij ouder, die ons steeds goed hebben opgevangen. En voor de bedankingen wordt er gewoon niet over mijn ouders gesproken
Hey,Hoe komt het dat je ouders niet aanwezig zullen zijn? Gestorven, ziekte, geen zin, ... ? En hoe is / was je relatie tot je ouders? Want ik denk dat dit zeer belangrijk is, als je het dankwoord wilt schrijven.Groetjes en veel succes
Tja,hoe komt het? Ze wonen in het buitenland,er is geen contact meer,ik ben nooit belangrijk geweest voor hen,zo kan ik nog wel eve doorgaan hoor.
misschien kan je iets algemeens drukken zoals: "danjewel omdat je de tijd vond om tot hier te komen en het voor ons zoveel mooier maakte!" dan betrek je eigenlijk elke aanwezige persoon...groetjesann