Terug naar overzicht
Wij laten dit drukken waar we ook onze uitnodigingen en menu's laten drukken hebben.Qua kostprijs kan ik je niet helpen... een bevriend drukker doet het als huwelijksgeschenk, vandaar...GroetjesLiesbeth17 mei 2008
Wij drukken ze zelf af en laten ze enkel nieten in een copycenter
Hallo!wij hebben onze misboekjes laten drukken en nieten in een copycenter en voor 100 boekjes kost het nog geen 55 eurp.Ik vond dat ik het voor die prijs zelf niet kon doen. (en heb eerlijk gezegd ook niet zoveel tijd over om dat allemaal zelf te doen). Dus dat is een zeer gemakkelijke en tamelijk goedkope oplossing!Veel succes he!!Lieselot 05/07/08
wij hebben onze misboekjes laten drukken bij een drukker in Lubbeek (als je wil geef ik je de gegevens wel door) en niet in een copycenter want daar is het een pak duurder!! Wij hebben 80 boekjes laten maken met nietjes en al in en dat kwam op 32.5 euro. Daarvoor kunt ge niet sukkelen hé. Groetjes, Hilde 17/5/08
Dag Hilde,Wij zijn van Kessel-Lo dus ik ben wel geïnteresseerd in die drukker in Lubbeek. Kan je de gegevens even doorgeven? Kathleenkathleengoeman@yahoo.com
Voor degene die de boekjes hebben laten drukken, moet je zelf de juiste volgorde al maken in je indeling, want ik heb met word gewerkt en alle pagina's staan dus gewoon achtereen, maar als je dit in boekjes vorm drukt dan klopt dit niet meer??