Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij AVA en waren daar heel tevreden over. We hebben de drukproef laten herdoen tot het was wat we wilden. We hadden al gezegd dat het goed was toen we beseften dat we iets vergeten te vermelden waren. We hebben toen gebeld en ze hebben de druk, die ze net wilden beginnen, direct geannuleerd en gewacht op de veranderingen. Ze hebben hier niks extra voor gerekend ofzo. We hadden 85 uitnodigingen met envelop en hebben hiervoor 209 euro betaald. Groetjes,Kim
hoi roos,wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen, hebben dan het papierwerk gekozen bij ava en laten drukken...ik ben er super tevreden over en iedereen geeft positieve commentaar...ik geloof voor al het drukwerk dat ik 55 euro moest betalen dus dat is volgens mij wel een eerlijke prijs...een echte aanrader hoor!succes verder!!!06-06-2008
Hoi,wij hebben navraag gedaan bij de Ava bij ons in de buurt en daar koste het €70 voor enkelzijdig bedrukken en €110 voor dubbelzijdig. Er kwamen dan ook nog bijkomende kosten bij als je een woord wou veranderen, hoeveel dat precies was weet ik niet meer. De drukker waar we nu bij gaan vraag €60 all in, een flink pak goedkoper dus.Groetjes,Jo-Ann
Wij hebben ook onze uitnodigingen bij Ava laten drukken en dat was het enige aan ons huwelijk dat zeer grondig is foutgelopen. Onze uitnodigingen waren uiteindelijk in de verste verten niet die welke we besteld hadden (laat ons zeggen dat eigenlijk enkel de kleur de juiste was). Het heeft ongelofelijk veel tijd gekost voor we een drukproef van de kaart hadden en dan nog langer voor al het papier zijn weg vond van de Ava-winkel naar de Ava-drukker. De drukproef bleek dan niet drukbaar te zijn op het papier dat werd voorzien, want daar stond al een voorgedrukte tekst op... Als je dus een afwijking wilt van de voorbeeldkaarten van Ava, dan kan het wel eens grondig mislopen dus. Uiterst goed opletten dus!