Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ava

6-5-2008 10:08:48
Hoi,
we zagen dit weekend een toffe uitnodiging bij ava. Wat is jullie ervaring hiermee, vragen ze eerlijke prijs, hoe is de druk-kwaliteit?
groetjes
roosje

Roos
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1132

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik6-5-2008 10:44:21

Hey,

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij AVA en waren daar heel tevreden over. We hebben de drukproef laten herdoen tot het was wat we wilden. We hadden al gezegd dat het goed was toen we beseften dat we iets vergeten te vermelden waren. We hebben toen gebeld en ze hebben de druk, die ze net wilden beginnen, direct geannuleerd en gewacht op de veranderingen. Ze hebben hier niks extra voor gerekend ofzo. We hadden 85 uitnodigingen met envelop en hebben hiervoor 209 euro betaald.

Groetjes,

Kim

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik6-5-2008 10:45:11

hoi roos,
wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen, hebben dan het papierwerk gekozen bij ava en laten drukken...
ik ben er super tevreden over en iedereen geeft positieve commentaar...
ik geloof voor al het drukwerk dat ik 55 euro moest betalen dus dat is volgens mij wel een eerlijke prijs...
een echte aanrader hoor!
succes verder!!!
06-06-2008

Jo-Ann
27-9-2008
 Meld misbruik6-5-2008 20:59:04

Hoi,

wij hebben navraag gedaan bij de Ava bij ons in de buurt en daar koste het €70 voor enkelzijdig bedrukken en €110 voor dubbelzijdig. Er kwamen dan ook nog bijkomende kosten bij als je een woord wou veranderen, hoeveel dat precies was weet ik niet meer. De drukker waar we nu bij gaan vraag €60 all in, een flink pak goedkoper dus.

Groetjes,

Jo-Ann

Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik9-5-2008 7:55:03

Wij hebben ook onze uitnodigingen bij Ava laten drukken en dat was het enige aan ons huwelijk dat zeer grondig is foutgelopen. Onze uitnodigingen waren uiteindelijk in de verste verten niet die welke we besteld hadden (laat ons zeggen dat eigenlijk enkel de kleur de juiste was). Het heeft ongelofelijk veel tijd gekost voor we een drukproef van de kaart hadden en dan nog langer voor al het papier zijn weg vond van de Ava-winkel naar de Ava-drukker. De drukproef bleek dan niet drukbaar te zijn op het papier dat werd voorzien, want daar stond al een voorgedrukte tekst op...
Als je dus een afwijking wilt van de voorbeeldkaarten van Ava, dan kan het wel eens grondig mislopen dus. Uiterst goed opletten dus!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info