Terug naar overzicht
Hoi Vanessa,ik herken het volledig, heb zelf ook best wel brede heupen en ben zeer kritisch als het op trouwjurken aankomt!Wij trouwen op 9 mei 2009 en ik had laatst naar een boetiek gebeld, nu heb ik een afspraak gemaakt voor 11 oktober, want rond die periode zou de nieuwe collectie binnenkomen.Succes ermee!Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Hoi,Ik ben in januari geweest en wij trouwen in augustus. Maar sommige bruidjes gaan nog vroeger.In de winkel waar ik geweest ben (linx fashion) zegt de verkoopster wat bij jouw model zou staan en wat je absoluut niet kan nemen. Ik was koppig en ik wilde een jurk passen die breed uitging beneden, maar ze zei dat ik daar te klein voor was. En inderdaad het trok gewoon op niks. Het leek alsof het kleed met mij ging lopen. Dus nu is het een redelijk smal exemplaar geworden. GroetjesKim02/08/08
hoi vanessa , wij trouwen 11 juli 2009wij zijn al enkele dingen aaan het regelen zoals zaal , ceremoniemeester ;ik ga al eensjurken passen op 17 mei , maar in september komt nieuwe collectie binnen bij la sposa roeselare.het is altijd wel fijn als je al eens een gedacht hebt he .vele groeten en succes , nikita
hoiik had ook al mijn kleed in aug 07 terwijl ik pas in sept 08 trouw. ik botste direct op mijn jurk. dat is wel een voordeel als je dan nog niet direct je goesting vind.en zo kon ik op langere termijn mijn jurk betalen.grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
ik trouw volgende week (17 mei) en ik heb mijn kleed gekozen in oktober 2007.Dus niet zo lang geleden eigenlijk.Doorgaans gaat een bruid er denk ik 8 à 10 maanden ervoor naar kijken.Maar ge ziet zoals bij mij is dat ook perfect haalbaar...hangt er een beetje vanaf hoe moeilijk je bent van smaak natuurlijk. Ik ben maar 1 winkel binnengeweest en heb vier kleedjes aangehad.Veel succes!Liesbeth
eigenlijk kan ik dus best wachten tot het najaar .. tot de nieuwe collecties .. hoewel ik redelijk verlang om er te gaan passen ..ben van plan langs te gaan bij prima donna in deerlijk en bij la sposa in roeselare ...misschien kan ik binnenkort al eens langsgaan en dan nog eens terug als de nieuwe collecties er zijn in het najaar ...
Wij trouwen 30 mei 08 en ik heb mijn kleed vorig jaar in oktober gekozen en besteld.De nieuwe collectie is dan binnen en dan heb je dus het meeste keuze! Het kleed is pas op 4 april in de winkel toegekomen dus zo veel tijd was er niet over... Heb al een eerste pas achter de rug en een week voor de trouw ga ik een tweede keer passen. Normaal is het dan goed en mag ik het meenemen naar huis.De meesten raden toch aan om 6 maand op voorhand te gaan bestellen!Succes nog en geniet er in ieder geval van!