Terug naar overzicht
Ja hoor wij trouwen ook op 10 mei!Het weer lijkt alvast goed te worden!!!Slapen valt wel redelijk goed mee. Mijn bruidegom is dan ook zoooo rustig!!!Groetjes,Karin en Tim
heywij trouwen vrijdag en eigenlijk valt de stress nog heel goed mee. ik had veel erger verwacht van mezelf. maar tot nu toe hebben we het wel nog heel druk gehad met het werk en nog andere dingen. ik werk morgen nog,dus ik denk dat vanaf morgenavond de stress plots gaat opkomen. hopelijk niet te fel ;-)
Hey Lynn,grappig je hier tegen te komen. Ik heb heel de week ook slecht geslapen dacht dat ik doodomoe gign zijn en de nacht zelf heb ik heel goe geslapen wel vroeg wakker hihigreetz Sophie
Hey!Ik trouw zaterdag ook! Het gaat nog heel goed met mij ;-) Niet te veel zenuwen. Ik slaap voorlopig ook nog heel goed. Twas gisteren mijn laatste werkdag en toen ik naar huis ging kriebelde het ook wel.Het overwegende gevoel is nu wel "uitkijken naar".Ik wens jullie allen een stralende dag toe!Vele groetjes,LauriePS: Nog 3 keer slapen!!
Een fijne trouwdag gewenst!!!! jullie gaan alleszins stralend weer hebben!! een echte zomerdag.GroetjesKim02/08/08
Hey Lynn,Geniet er van!! Je gaat fantastisch weer hebben! :-)P.S.: ik zou ook uit men vel springen van de zenuwen hoor!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl 09/08/08