Terug naar overzicht
dit weekend zegde ze dat het tot 20mei stralend weer zou zijn!
welke sites kijk jij?op hln.be staat het maar tot donderdag.. slechts 10 dagen op voorhandwij zijn dit weekend naar zee geweest in nederland. het zou 16 graden zijn... we hebben 2 dagen aan het strand gelezen!!
Hey Kelly,Ik kijk telkens op www.skynet.be in de linker kolom vind je "het weer" daarna kan je uw eign postcode kiezen tot 10 dagen op voorhand dus als je morgen kijkt zal je de 17de ook zien.Dit klopt ook min of meer.Veel succesSarah
kelly... ik was dus NIET zenuwachtig en nu wel he..idd als je op andere sites gaat kijken, is het idd slecht weer op de 17e
Hoi!ik zou je daar nu niet te druk in maken, weersvoorspellingen zijn nogal onbetrouwbaar en zeker zo ver op voorhand voor zo een klein gebied als België! En bovenal, je kan er toch niets aan veranderen. Ik duim voor mooi weer voor je (en ook voor een weekje later, dan trouw ik), maar geniet nog van de laatste 11 dagen en niet te veel stressen :) Volgens sommige culturen brengt het trouwens geluk alst regent op de huwlijksdag ;)Succes!Cathy
hey Kellyik trouw ook op 17 mei!Is idd niet leuk als het slecht weer zou zijn, vergeleken met de prachtige dagen die we nu gehad hebben...Vrijdag 16 mei ben ik al tegengekomen, 30% kans op regen en bewolkt, maar wel warm...17 mei zelf nog niet... maar het verandert allemaal nog zoveel...Je zal de dag uiteindelijk toch moeten nemen zoals die komt zenne, hoe lastig dat ook kan zijn...Ik zie er ook tegenop om met mijn kleed en kapsel door de regen te moeten.. maar dat mag onze dag toch niet vergallen hé??Positief denken! en de zon zal er dan misschien doorkomen?GroetjesLiesbeth
Hoi Kellyook wij trouwen op 17 mei. In Willebroek (Blaasveld) ik heb voorlopig het weerbericht nog maar gezien tot 16 mei maar volgens de voorspellingen die ik gehoord heb zou de tendens zich nog verder zetten tot zeker half mei. Dus nog niet panikeren! Vandaag zeggen ze 20% zon en morgen is het waarschijnlijk al 40%. Ze kunnen dat zover op voorhand niet zien hoor!grtjs en veel plezierSally en Danny17/05/2008
Wij trouwen ook op 17 mei en ik ben eerlijk gezegd ook wat aan het stressen voor het weer. Want als je via google het weerbericht vraagt voor de volgende 14 dagen is het inderdaad vanaf 16 mei slecht.Maar we mogen nog niet panikeren, soms weten ze het weer nog niet echt voor twee dagen nadien... Voor mij moet het geen 25° zijn hoor, maar gewoon droog!Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com
Dames,ik heb daarstraks op de radio gehoord dat het mooi weer blijft tot NA volgend weekend!!!!Als da geen mooi vooruitzicht is.Grtz sarah
normaal donderdag voor onze trouw 21 graden en nu spreken ze al van 25 graden!!Volgens mij he... klopt daar nog niks van!
de berichten gaan de goede richting uit.Alleen moeten we er blijven rekening mee houden dat een week op voorhand voorspellen voor een klein landje als België nogal voorbarig is.Als we er allemaal samen ons gedachten opzetten, dan zullen we wel mooi weer hebben!
ook hier al kaarsjes gebrand...de 17 mei bruidjes zijn precies nogal bijgelovig...