Terug naar overzicht
onze bruidsmeisjes krijgen elk een beer, we hebben een bruidskoppeltje in de beren. In de poten worden de ringen vastgemaakt.Geen boeketje meer voor ons. Het zou me al verbazen moesten ze die beer constant vasthouden.GroetjesHeidi13/09/20008
De onze hebben een beertje. Vind ik minder klassiek...
Hoi Sofie,De jongens hebben bij ons een pluche "bliksem Mcqueen" van ars. De meisjes nog niks maar dat wordt wss een stoffen pop/prinses. Ik wou eerst de meisjes een beer, maar met een pop kunnen ze zich beter bezighouden denk ik. Voor boeketjes zijn ze nog te jong (ze worden allebei 4 dit jaar) en dat zouden ze ook minder leuk vinden dan een pop of beer. In oktober trouwde een vriendin van mij en 1 van haar bruidsmeisjes had haar boeket in het klein. Superschattig!!! En dat meisje was al wat groter, dus dan lukt dat betr, hé. 's Avonds werd het kleine bruidsboeket dan "weggegooid" naar de nog niet getrouwde vrouwen.Groetjes,Inge05/07/2008
Ik geef mijn bruidsmeisje een beertje omdat ze nog zo klein is (op moment van de trouw nét 2 jaar). Een beertje is voor haar veel interessanter dan een boeketje..GroetjesLieselot 05/07/08
Hallo iedereen,Bedankt voor de reacties!Ik had dezelfde mening maar de mama van het kindje wil per se een boeketje. Het meisje is 2.5 jaar. We hebben een beertje in outfit gevonden en vonden dit leuk en passend...GroetjesSofie
hallo,ons bruidmeisje krijgt een knuffel mee, ze zal op het huwelijk 18maand zijn.groetjes evelien29/08/08