Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes op tafels of niet?

6-5-2008 23:03:10
Hallo,

Werken jullie met naamkaartjes op de tafels of niet? Blijkbaar wordt dit steeds minder gedaan. Zoja, werken jullie met kaartjes of hebben jullie originele ideeën om deze op de tafels te plaatsen?

Alvast bedankt!
Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 640

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik7-5-2008 8:03:59

Hey,wij gaan dit enkel aan de eretafel doen,om daar misverstanden te voorkomen.
Grtz sarah

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik7-5-2008 8:05:30

hey Sofie

Wij gaan dit aan alle tafels doen.
We zitten soms met nogal wat spanningen qua tafelindeling en dermee hebben we zelf de indeling gemaakt waarmee er op het eerste zicht het minste kan gebeuren :-)
Maar ze zijn uiteraard altijd vrij om binnen dezelfde tafel van plaats te veranderen...

Groetjes
Liesbeth
17 mei 2008

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik7-5-2008 8:41:10

Hey Sofie,

Bij ons enkel vaste tafels, geen vaste stoelen. Maar er zijn daarom ook geen spanningen in de familie-of vriendenkring.
x
Vi en Tony
07/06/08

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik7-5-2008 8:50:13

bij ons ook enkel vaste tafels, geen vaste plaatsen aan de tafel. dus ze mogen min of meer zelf kiezen.

vind dit beter, want het is echt moeilijk om mensen die je dan minder goed kent, naast mekaar te plaatsen.

grts cindy 12/09/08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

eline
5-9-2008
 Meld misbruik7-5-2008 9:31:59

Hey,

Wij doen persoonlijke naamkaartjes aan de eretafel, zo kent iedereen zijn plaats

Voor de andere tafels werken wij met een thema per tafel zo weten de mensen aan welke tafel ze moeten gaan zitten, waar ze precies aan tafel gaan zitten daar zijn ze vrij in.

Als tafel thema werken wij met foto's van ons samen, van reizen die we gedaan hebben.
Op de tafel staat een foto in normaal formaat met vermelging van de lokatie (stad of land).
Bij het binnenkomen krijgen de gasten een zelfde foto in een kleine formaat met op de achterkant de lokatie (stad of land)

Om bij het binnenkomen het geheel vlot te doen verlopen zullen we een bord maken met de namen van de gasten en het fotootje ernaast, zo moeten we minder lang zoeken.

hopelijk is het mij een beetje gelukt om jouw duidelijk te maken hoe het bij ons in zijn werk zal gaan.

groetjes ELine
05/09/2008

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik7-5-2008 10:44:45

Hallo Sofie,

we hebben ook een thema, die ook in tafels verwerkt zijn, nl vlinders.
Bij het arriveren krijgen de gasten een ledlichtje met daar een foto van een vlinder en tafelnummer. Zo weten ze aan welke tafel ze moeten gaan zitten.

Aan de tafel zelf staan er naamkaartjes (persoonlijk geadresseerd, vb. nonkel andre)

Het zijn ronde tafels, dus iedereen zit wel bij iedereen. Maar wou toch voorkomen dat de vrouwen allemaal samen gingen zitten en de venten allemaal samen. Na het diner maakt dat niet uit natuurlijk, maar tijdens vond ik dat toch belangrijk.
Ook heb ik gezien op een ander trouwfeest waar er geen naamkaartjes stonden, dat de mensen lang bleven recht staan om te zien ofdat iedereen 'akkoord' ging en iedereen een plaats gevonden had op die tafel.
Vond dat precies een beetje chaotisch.

Ging natuurlijk ook wel vlot, maar ik zag het toch iets anders op dat moment.

Hopelijk ben je hier iets mee.

Groetjes

Angela
nog 45 dagen... Spannend!!

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik7-5-2008 11:04:12

Wij hebben voor iedereen naamkaartjes (met de foto van de persoon op)...
Groetjes
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik7-5-2008 12:44:43

Enkel naamkaartjes aan eretafel, de andere tafels hebben een naam mr aan die tafel mag iedereen zitten waar hij wil. Heb al genoeg mn hoofd gebroken over die tafelschikking, heb echt geen zin meer om nog eens bezig te zijn met wie naast wie moet zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...