TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
7-5-2008 10:59:12
Mijn boeket zal overwegend geel zijn met oranje- en roodtinten. De corsage van m'n vriend zal een gele aronskelk zijn, van de mannen van de suite een geel roosje en van ons zoontje (bruidskindje) een geel beertje. Ik wou absoluut geen wit, ik zie liever kleur, maar da's echt een mens zijn goesting. Als je je mailadres achterlaat wil ik gerust een foto doorsturen van het boeket waarop het gebaseerd is.
Groetjes
|
|
evy
1-3-2009
|
7-5-2008 11:01:44
Oh ja, ik zou voor de corsages wel een kleur/bloem gebruiken dat ook in het boeket zit. Bv een boeket met gekleurde en witte rozen, dan kan je vriend nog een witte roos als corsage nemen.
|
|
Laura
11-7-2009
|
7-5-2008 11:30:18
Hey,
Ik zou er graag lila kleurige bloemen in willen maar welke bloemen hebben die kleur en passen die in een bruidsboeket?
groetjes, Laura
|
|
eline
5-9-2008
|
7-5-2008 12:08:27
Hey Tineke,
Ik denk dat het wel leuk zou zijn als je bruidsboeket uit 2 of meerdere kleuren zou bestaan zodat er wit inzit en de corsage van je toekomstige er mooi bij past en er aan de andere kant kleuren in zitten die jij graag ziet.
Misschien kan je het kleur van je bruidboeket ook op andere plaatsen laten terugkomen door een bloemetje in het haar of door de juwelen
zo vormt het allemaal 1 mooi geheel.
Dus ik vind dat het kan en die bloemist van jou is inderdaad slim en dus zeker doen zijn voorstel
groetjes Eline 05/09/2008
|
|
Tamara
|
7-5-2008 12:24:17
Ik zou het begot niet weten ... Mijn toekomstig ventje heeft m'n boeket besteld ;)
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
7-5-2008 12:41:44
Mn vriend kiest mn boeket mr ik heb toch al stiekem de juiste kleur drgegeven aan onze bloemist, kwestie van hem wat op weg te helpen hé... Bij onze wordt het oud-roze,lichtpaars achtig. Gewoon omdat dat heel goed bij mn jurk past. De mannen hun corsages zullen int zelfde kleur zijn. En wrsch komt er ook een bloem in mn haar in die kleur. Succes
|
|
Vi
7-6-2008
|
7-5-2008 16:28:25
Hey Tineke, Ik heb mijn wensen voor een droombruidsboeket reeds doorgegeven aan mijn venteke. Ik zou graag een bruidsboeket hebben van pioenen (begin maand juni) in wit, lichtroze en fuchsia ! Of ik dit ook zal krijgen????? x Vi en Tony 07/06/08
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-5-2008 20:40:54
mijn boeket is in de silverstone rose. Dat is een blauw-grijzige bloem.
je neemt best een foto van je kleed + stukje stof mee en een goede bloemist zal u wel op weg helpen.
|
|
Hanne
30-8-2008
|
8-5-2008 7:33:39
Wij gaan met zonnebloemen werken. Mijn vriend zal het gaan bestellen, maar ik heb hem gezegd dat ik zonnebloemen wilde voor de warme gele kleur. Er mag best wat kleur in zitten, é! Let erop dat het boeket bij jou en je man past, maar voor de rest, ga zeker voor kleur!!
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
8-5-2008 8:12:17
hey Tinneke
Mijn boeket is uiteindelijk volledig wit geworden, omdat mijn vriend dit het mooiste vindt, maar had ik alleen gekozen dat had het ook een kleurtje gehad. Het mag een beetje opsteken, maar hou er wel rekening mee dat het maar een detail of afwerking is. Als de mensen eerst je boeket zien en dan pas jezelf is het een beetje onnozel vind ik :-) Ik denk wel dat de corsage normaal gezien dezelfde bloemen zijn als die van het boeket... En het is idd een goed idee van een aantal bloemetjes mee te nemen bij de pasbeurt! daar heb ik nooit aan gedacht!
Groetjes Liesbeth
|
|
Sandra
25-7-2008
|
8-5-2008 10:47:59
Onze bloemist zei dat het absoluut geen vereiste is dat bruidsboeket en corsage hetzelfde zijn, dat is maar naargelang je smaak. Wij doen het wel maar het hoeft niet. Wij gaan voor rood!
|
|
Kim
2-8-2008
|
8-5-2008 12:43:34
Hoi, Ik ben vorige week met mijn ventje ook mijn bruidsboeket gaan bestellen alsook de rest van de bloemen, bij ons zijn het rode calla's geworden (met fuschia roosjes erbij). Past gewoon het beste bij mijn jurk (Linea Raffaeli grijze rok). Een heel eenvoudig boeket. Mijn vriend heeft als corsage dan ook een rode calla. Groetjes Kim
|
|
D
8-8-2008
|
8-5-2008 15:49:04
hellokes,
Ikzelf zie ook veel liever fel gekleurde boeketjes. Dus ik zou er zeker voor gaan. Als die kleur dan echt niet bij het pak van je vriend past zou ik eerder kiezen voor geen corsages, ofwel corsages in alleen maar groentinten ofzo, dus niet echt met een bloem in. Maar langs deandere kant zou ikzelf ook alleen maar een boeket kiezen dat echt wel bij het pak van hubbie past, want ja, boeket en ventje staan vaak op dezelfde foto's he. Het belangrijkste is natuurlijk wat jezelf wil!
veel succes ermee
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|