Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rent-a-priest laat niets meer weten

7-5-2008 16:09:23
Hallo
Ik zit met een serieus probleem, op 01/08/08 huwen wij met rent-a-priest, de datum was al volledig afgesproken maar nu kan ik daar niemand meer bereiken om de verdere ceremonie te regelen. Ik heb al verschillende malen gebeld en gemaild maar steeds zonder reactie.
Ik zit echt met de handen in het haar.

sofie
1-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1116

Johan

Meld misbruik7-5-2008 17:31:53

Ik vermoed dat dit Norbert zal zijn; heb je al getelefoneerd naar zijn GSM? En heb je al het voorschot betaald? Misschien kan ik nog aankomen met een oplossing, maar eerst hierover een antwoordje!

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik7-5-2008 19:35:57

hoi sofie,
als hij niet meer antwoord zou ik toch maar zo snel mogelijk iemand anders zoeken!!!
je kan mss bij DE GOEDE HERDER terecht...maar wees snel want die mensen hebben het enorm druk...komt wss omdat ze zo vriendelijk en aangenaam in omgang zijn... ;-)
veel succes!!!
06-06-2008

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik7-5-2008 20:10:45

We hebben nog geen voorschot betaald, het was juist om dat allemaal te regelen dat we nog moesten afspreken, het was inderdaad Norbert.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik7-5-2008 21:04:12

Hallo
wij trouwen op 17 mei 08 en de viering wordt door Norbert Bethune gedaan. Je moet niet ongerust zijn, hij heeft het heel druk waarschijnlijk en daarmee is het misschien moeilijk om hem te bereiken. Ik heb al een paar keer telefonisch contact met hem gehad en hij was elke keer zeer vriendelijk. Je kan hem best op zijn gsm contacteren, maar hou er wel rekening mee dat hij misschien vieringen aan het doen is. Wij zijn bij hem thuis geweest om de viering voor te bereiden en dat is super meegevallen. Ik heb er echt een gerust hart in.
Groetjes,
Diane
elisadiana1@hotmail.com

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik7-5-2008 21:17:23

hoi,
eigenlijk is dat toch geen stijl...mensen zo in onwetendheid laten...wij bruidjes hebben toch al wel stress genoeg dacht ik...
geef mij maar iemand waarop je kan rekenen...ik kan altijd bellen...druk of niet druk... ze staan steeds voor me klaar hoor...en als er vieringen zijn word ik toch beantwoord op zn minst...
maar iedereen beleefd het op zijn of haar manier hé...
veel succes verder!!!

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik7-5-2008 21:34:56

Hallo,
Wij hebben voor onze viering gekozen voor de mensen van "goede herder".Alles is daar prima geregeld!! die mensen zijn ook altijd bereikbaar via mail en ze antwoorden altijd en bijna onmiddelijk!Een echte aanrader!!Kortom: mensen waar je zeker GEEN stress van krijgt en heel vriendelijk!! Neem eens contact met hen op, ze zullen je zeker goede raad geven!
Groetjes,
Patricia

nathalie
9-8-2008
 Meld misbruik7-5-2008 22:30:12

Hey Sofie,
Ik heb daar zelf heel slechte ervaringen mee gehad...

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik7-5-2008 22:55:29

@ nathalie,
zoals welke slechte ervaring? je hebt het toch over de goede herder???

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik8-5-2008 8:08:11

hey Sofie

Dat mensen het druk hebben daar kan ik inkomen, maar niets laten weten of niet opnemen dat is toch geen manier van zaken doen?
dat hij dan opneemt en zegt wanneer je best kan bellen, want dat het nu te druk is.
Ik zou er een deadline opzetten.
bijvoorbeeld, gedurende een week nog zoveel keer proberen bellen, zoveel keer mailen en een keer proberen langsgaan als je adres hebt.
Als dit niet lukt zou ik overschakelijken op iemand anders.
Uiteindelijk kan het zijn dat het aan de drukte ligt dat je niets hoort, maar dat risico kun je gewoon niet nemen...
Veel succes!

nathalie
9-8-2008
 Meld misbruik8-5-2008 10:30:35

hoi Betsy,
Neen, niet van Goede Herder, wel van rent a priest... Kan er echt weinig goeds over vertellen!
Grtjs

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-5-2008 10:52:53

tegen mij was die van rent a priest ook ongelooflijk bot en onvriendelijk.
hij zou mij terugbellen, maar ook nooit meer gehoord.
intussen was ik al maar naar de kerk gegaan voor doop van ons zoontje

toen kende ik spijtig genoeg de goede herder nog niet

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik8-5-2008 11:12:58

De kerk is helaas geen optie voor ons, het is voor mij mijn 2de huwelijk en dan mag dat niet meer.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik8-5-2008 12:28:16

Hi Sofie,
wij trouwen volgende week zaterdag (17 mei) en hebben dus een viering met Norbert Bethune. Als je graag hebt, dat ik je achteraf laat weten hoe het gegaan is, mag je me altijd een mailtje sturen hoor (elisadiana1@hotmail.com).
Ik heb gisteren nog met hem gesproken, en alles is in orde (en hij was echt wel vriendelijk hoor).
Groetjes,
Diane

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik8-5-2008 12:45:20

Diane
je mag het me zeker laten weten hoor.
Alvast veel feestgenot gewenst

sofie
1-8-2008
 Meld misbruik9-5-2008 6:59:58

Een klein mirakeltje is gisteren gebeurd. We hebben eindelijk Norbert te pakken gekregen. Zijn uitleg was, ik had veel werk en was jullie eigenlijk wat uit het oog verloren. Maar nu ligt onze afspraak definitief vast, een probleempje minder

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...