Terug naar overzicht
Hey FietjeIk draag geen sluier:1: ik vind het niet mooi2: mijn vriend vindt het nog veel minder mooiAls je dit niet ziet zitten: zeg haar dat?! Traditie of niet!Jij trouwt en niet uw schoonmoeder he??!Je geeft waarschijnlijk net als velen enorm veel geld aan je jurk?! je gaat het dan toch niet verdoezelen door een sluier die je niet ziet zitten??!!Ik zou het haar proberen op een heel voorzichtige manier proberen duidelijk maken, denk er eerst eens goed over na, hoe je het kan zeggen.Maar nog eens: JIJ trouwt, zij niet.GroetjesVanessa
Dag Vanessa,Dat is dus net het probleem: mijn vriend vindt dit dus mooi.Hij is ook redelijk trots op de afkomst van z'n ouders en toen we gisterenavond naar huis reden merkte ik dat hij het fijn zou vinden mocht ik de traditie verder zetten.Ik geef inderdaad ook veel geld aan m'n jurk. Ik heb al in de boeken gekeken en een sluier zou echt niet bij mijn jurk passen. Ik ga misschien eens langsgaan in de winkel en eens kijken wat het effect is met en zonder sluier om m'n vriend z'n moeder dan toch een plezier te doen.Bedankt voor je raad.GroetjesFietje
Hey Fietje,Hoewel ik een héél modern kleed heb, heb ik toch ook gekozen voor een sluier. Hte maakt je zo "echte" bruid! Probeer hem gewoon eens op te zetten, het geeft echt wel een leuk gevoel. Trouwens, tradities zijn er om in ere gehouden te worden, vind ik... Als je je er echt slecht bij voelt kun je het natuurlijk zeggen maar probeer hte te beschouwen als een eer, je zal ze er zoveel plezier mee doen :)Aan de andere kant is het jullie dag, dus als jij het echt niet ziet zitten zullen ze dat ook wel begrijpen...Veel succes met julie huwelijk!Jozefien
HoiIk wilde ook helemaal geen sluier bij mijn kleed.Maar toen ik mijn kleed aan het passen was haalde de mevrouw van de winkel allerlei accessiores uit waaronder ook een sluier. Voor de grap zette ik die even op en het was echt prachtig. IK had het helemaal niet verwacht maar heb hem er toch bij genomen.Dus mocht ik jou zijn zou ik hem er eens op passen en kijken wat het zegt. Dan kun je pas belissen vind ikVele groetjes en succesJUlie
1 tip, laat je schoonmoeder je niets opdringen... ik heb een verschrikkelijk exemplaar van een schoonmoeder in spé, die me voortdurend van zulke dingen voorstelt en dergelijke, ik weet helemaal niet wat jouw band is met je schoonmoeder, maar bij mij zou het absoluut NEEN zijn...
hey fientje,ik moet eerlijk toegeven, een sluier is ook niet echt mijn ding. Maar het is natuurlijk leuk je vriend en schoonouders te kunnen plezieren. Is er geen gulden middenweg te vinden. Dat ding alleen dragen tijdens de huwelijksmis of zo??Succes! annelies
ik sil een sluiere dragen:Waarom ? omdat ik daar al heel lang van droom ... mijn vriend zei me dat hij zich daaraan verwacht! Vooraal omdat ik soms met tafelkleed thuis rondhol!Enfin, ... voor tsavonds neem ik gewoon een tulen stola ... denk ik! ;-)Veel geluk!