Terug naar overzicht
hey annelies, wij zijn er reeds naar huwelijksfeest en bedrijfsfeest geweest en tis op en top in orde, vriendelijke bazen chris en eva je voelt je direkt thuis en vooral belangrijk. wij gaan er trouwen op 18 oktober 2008. zeker aan te raden en prijzen vallen ook mee vergeleken met andere zalen.groetjesxxx
HeyWij zijn er getrouwd op 12 januari 2008 en wij hebben ZEER goede reacties gekregen van alle genodigden. Zelfs gisteren nog zei iemand me hoe mooi ons feest wel niet was. Nog niemand van onze gasten had zo'n dessertbuffet gezien. Zeer professioneel en verzorgd en werkelijk niets is hen te veel gevraagd! Mijn schoonmama is terminaal ziek en ze kreeg zelfs een apart kamertje toegewezen met bedje etc... Gewoon eens langsgaan en aan hen uitleggen wat je plannen zijn. Als je graag wat meer uitleg hebt mag je steeds een mail sturen Mellekeuh99@hotmail.com (momenteel is alles hier echter beetje chaotisch en zit ik dikwijls in het ziekenhuis dus indien je niet meteen antwoord krijgt... niet panikeren :)
Wij trouwen ook in salons Mantovani nadat we er al eens als gast geweest waren bij een huwelijk. Ik denk dat dat al genoeg zegt :)Het eten is zeer lekker en prijs/kwaliteit vind ik het een topper in de regio.Bovendien zijn de organisatoren, zoals hieronder al gezegd, heel vriendelijke mensen voor wie niets teveel gevraagd is. En ze hebben massa's ervaring.