TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laurie
|
8-5-2008 17:46:35
Hey,
Wij overnachten zaterdag in Hotel Harmony in Gent. Ik kan dus nog niet zeggen hoe het was, maar de website is veelbelovend. Wel niet goedkoop...
Groetjes,
Laurie
|
|
Ilka
7-6-2008
|
|
|
Inge
14-6-2008
|
9-5-2008 12:46:37
De Waerboom (kanten van Meise denk ik) heeft ook kamers (en zwembad) en anders in grote hotels die een zaal hebben ?
Groetjes en veel succes.
Inge 14/06/08
|
|
veronique
13-9-2008
|
9-5-2008 13:51:44
Bedankt voor jullie ideeën! Laurie, doen jullie je feest daar of in de buurt? Ik dacht ook aan het Novotel (de kelders), maar je mag geen kaarsjes zetten en DJ is verplicht via hen omdat ze geen geluidsoverlast voor de hotelgasten willen. Kan ik wel begrijpen, maar dat risico wil ik niet nemen, muziek is heel belangrijk voor ons. Ilka, we waren al naar Abdy La Raméé geweest, ook van Restauration Nouvelle, maar dat is een beetje tegengevallen: het personeel ter plaatse was heel onvriendelijk, voor vanalles en nog wat (veel) bij te betalen, enkele dingetjes die ik graag wou waren niet mogelijk (en er viel niet af te wijken). Trouw je in 2008 of 2009? Ik wil graag horen hoe het geweest is! Inge, de Waerboom is een optie, we gaan daar zeker eens langs, maar ik vind het een beetje een 'trouwfabriek'. Allé, alles zal zeker piekfijn in orde zijn, maar ik dacht meer aan iets losser, alternatiever...dat past beter bij ons. Veel plezier en bedankt! groetjes, Veronique
|
|
Ellen
16-8-2008
|
10-5-2008 0:01:46
Hoi, wij trouwen in de Postiljon te Aarschot, mét hotel, en geen sluitingsuur(ivm de muziek, er wonen namelijk geen mensen in de omgeving). Ze hebben één suite en 23 kamers. Voorlopig zijn we al heeeeel tevreden van hun service en de prijs! www.kasteelvannieuwland.be
groetjes, Ellen
|
|
lisette
19-6-2009
|
7-8-2008 18:14:19
Beset Veronique,
Het valt niet in jullie omgeving, maar in Sint Laureins (ongeveer 30 autominuten van Gent) is Het Godshuis gevestigd. Dit is een oud kloostergebouw wat nu fungeerd als feestzaal. Aan het einde van dit jaar gaan een aantal hotelkamers open en begin volgend jaar een tweede gedeelte. (Wij gaan er volgend jaar ook trouwen en slapen met de hele familie) www.godshuis.be
|
|
veronique
13-9-2008
|
10-8-2008 20:35:14
Had ik dat eerder geweten, waren we mss eens een kijkje gaan nemen in 't Godshuis, maar 't is ondertussen Chateau de la rocq geworden... Toch nog bedankt!
|
|
Kelly
19-6-2010
|
4-12-2009 17:51:23
Hallo,
Heeft er iemand positieve/negatieve ervaringen met traiteur Restauration Nouvelle?
Alvast bedankt!
Groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|