Terug naar overzicht
ik ben vandaag kaarsje gaan branden... ben serieus aan het overwegen om naar de clarissen te gaan.Ben vandaag ook in feestzaal geweest en het begon toch wat te kriebelen nu!!
welke site kijken jullie eigenlijk?ik kijk op www.hln.be , hier was het maximum 20 graden en droogof www.skynet.be , stond iets helemaal andersdaar is het max 25 graden en 45% kans op regen
Pfff en via google weerbericht geven ze 65% kans op regen! Kzal toch bij de clarissen moeten langsgaan zekers...We zijn vandaag ook naar de zaal geweest voor de laatste beprekingen. Wordt wel spannend nu he!Diane
hey meiden, mijn ma en mijn tante zijn eikes gaan brengen bij de clarissen in tongeren, dus dat komt wel goed. Ik probeer voorlopig nog niet te stressen over het weer en volop van de voorbereidingen te genieten!!! Vandaag naar de kapper oa... zalig... groetjesCarine17mei2008sint-truiden
ikke kleed passen, snoepjes afhalen, bloemekes nog eens overlopen... nu komt het op de details aan he..xx
Wij trouwen op 16 mei en ik heb er wel vertrouwen in. Persoonlijk hoop ik dat het geen 27 graden wordt ofzo, want de heren in hun kostuums gaan afzien dan hoor! Een beetje minder kan geen kwaad, zolang het niet regent. Trouwens, foto's met een licht bewolkte lucht zijn altijd mooier!
Het weerbericht voor 17 mei is dus superslecht he! Max 18 graden en 80% regenkans!! PFFFF!!!Dianeelisadiana1@hotmail.COM
DEPRI worrek er van...Op ZITA kunt ge per postcode ingeven en gister stond de teller nog op 25 % kans op regen en 21 ° ca va nog .. daarjuist voor Lint (bij Antwerpen) 65 % regenkans en 17 °HEEEELPPP !!Kan er ni mee lachen, heb nu wel nen grote witte plu, maar toch !!!Die mensen s morgens ontvangen in uw eigen huis !! DRUK DRUK .. TJa het moet zo zijn dan, hé !!Kunnen er niks aan veranderen, zegt !Bridezilla Patsy 17/05/08