Terug naar overzicht
Beste Karina,wij hebben zonet voor La Grange gekozen,het is een mooie omgeving en het eten ziet er heel lekker uit, we hebben ook een reactie gevraagd in deze forum zie B&J verder op de paginamet alleen maar positieve commentarenik zou zeggen ga voor La Grange, we hebben ook gemaild met vorige trouwers op deze locatie en alleen maar zeer positieve reatiesmvg B&J
Ik zou dit misschien niet mogen zeggen omdat ik de eigenaar van Flinckheuvel ken (buren van mijn ouders), maar ik heb gehoord dat het eten daar echt niet super is.Wij zijn ook bij La Grange gaan kijken en waren daar echt wel van onder de indruk, ik heb er ook nog niks dan goeds over gehoord. De zaal was echter voor onze datum (28/6/08) niet meer vrij en dus hebben wij uiteindelijk voor Het Molenhuis in Vremde gekozen.Veel succes nog met jullie zalenzoektocht :-)
Beste, wij hebben vorige week ons feest in la grange gedaan het was daar super en al onze genodigden waren en overenthousiast over en heeeel vriendelijke mensen.Ik zou niet twijfelensophie en Dave 2/05/2008