Terug naar overzicht
Hallo,Misschien Geert Logghe. Die woont in zarren. Misschien dat je eens via internet kan zoeken.Wij hebben hem ook en is een heeeele goeie.Groetjes en succesSofie
hoi sofie,bedankt voor je reactie heb je soms zijn telefoonnummerwe zouden hem nodig hebben van 14u30 tot 17uweet je soms ook hoeveel hij vraagt want ik heb al veel verschillende prijzen gehoord en die verschillen soms nogal veel vind ikshirley
Wij hebben als ceremoniemeester Steven Chys, hij is van Gits.http://www.ceremoniechys.be/ Groeten,Karolien.
Wij hebben Armand Van Izeghem van Ardooie. Heeft heel goeie reputatie (heb hem zelf ook al heel veel aan het werk gezien) en heel sympathieke man. Hij vraagt 150euro. Geert Logghe is ook heel goed. Wij gingen eerst hem kiezen omdat mijn verloofde hem kent, maar Armand van Izeghem is kennis van mijn ouders en ze stonden er beetje op en ik wou hem ook eigenlijk beetje liever omdat ik hem ken.
hoi evi,die geert vanwaar is hij afkomstigheb zonet gebeld naar armand maar zijn gsm lag afalvast bedanktshirley
hoi evi,heel erg bedankt voor je tipik heb eens gebeld naar armand en ons probleem is al opgelost hij is nog vrij op 12 julioef weeral een zorg minderjammer dat ik dit forum nog maar een tweetal weken geleden heb gevonden
Wij nemen Natalie als ceremoniemeester. Echt een super toffe, ze regelt alles tot in de puntjes!! Je kan haar gegevens vinden op haar website: wwww.planaparty.be.Ze doet regio West-Vlaanderen heel veel.Het is echt de moeite waard om haar eens te contacteren.Groetjes,Sofia
Hoi sofia,ik geraak niet po de website van www.planaparty.be shirley
Hey,Kijk eens op de site van www.dreamevent.be .Wij werken samen met haar en hebben er nog geen moment spijt van had.groetjes