Terug naar overzicht
Ik wil je niet ongerust maken, maar je bent al vrij laat om nu nog je bruidsjurk te moeten kiezen.Ik heb de mijne in november gekozen en trouw in juli, het kleed is pas deze week in de winkel toegekomen...Dus vraag het eerst goed als je iets kiest of het niet van te ver moet komen of als ze het dan mss binnen hebben?
je bent idd relatief laat voor het kiezen van de jurk.Ik heb de mijne 7 maanden op voorhand gekocht en dat vonden ze al 'laat'.Kom er was geen enkel probleem, maar ze zijn gewoon dat bruidjes 10à12 maanden op voorhand komen blijkbaar...Nu in ieder geval, het is zoals hieronder gezegd hé. Zeg direct voor wanneer het is en ze zullen dan zelf wel zeggen wat mogelij is en wat niet.Groetjes
Niet teveel mee inzitten. Ik heb mijn kleed pas drie maanden voor mijn huwelijk gezocht... Het kleed was tijdig geleverd en we hebben genoten van onze prachtige dag!
Ik trouw ook op 06/09. k Heb al in oktober mijn kleed gekocht en de leveringstermijn was toen drie maanden. Dus als je snel beslist lukt dat nog wel hoor.Succes nog met je voorbereidingen!... en hopelijk hebben we op 06/09 even mooi weer als vandaag!Groetjes, Katleen
'k Zou zeker ook eens een kijkje gaan nemen bij Turkse bruidswinkels. Heel erg mooie jurken en heel schappelijk van prijs!De winkel waar ik mijn kleed kocht had met 3-4 maanden ook genoeg. Je zal wel snel moeten beslissen want veel tijd heb je niet meer he ;)Veel succes met passen!Groetjes Evy01-08-2008
als je nu gaat heb je inderdaad nog tijd zat. ik ben vorig jaar september getrouwd en heb het mijne in mei gekozen en ik had het toch mooi op tijd dus :-)veel succes
hallo,bij Sofie in Deinze is er momenteel voorraadverkoop -30%!!groetjes
Bij Cachet in Antwerpen (Sint-Gummarusstraat) heb je vanaf 150 euro al prachtige trouwjurken (natuurlijk hebben ze er ook jurken tot 2000 euro, maar je kunt prima binnen je vooraf bepaalde budget blijven)!