Terug naar overzicht
Ik denk dat dit een bekend fenomeen is. Twee weken voor onze trouw en we weten van een paar mensen nog niet of ze gaan komen. Er stond nochtans duidelijk op de uitnodiging dat we vroegen om voor 1 mei iets te laten weten. Ik word er stilaan zot van, maar blijkbaar zijn er mensen die zich totaal niet generen (ook al heb ik ze zelf al gebeld of gemaild om zo snel mogelijk iets te laten weten!).Mijn ervaring leert me wel dat diegene die zeer laat antwoorden waarschijnlijk niet komen, maar je moet het zeker weten he.Probeer gewoon kalm te blijven, dat doe ik ook...
Tot wanneer hebben ze de tijd om te reageren?Bij ons hebben de meeste mensen pas in de laatste week iets laten weten.Sommigen hebben we nog moeten bellen, maar daarvan hadden we het vooraf wel voorspeld (ken je pappenheimers :-) ).
Hetzelfde bij ons hoor. We hebben zelf nog mensen moeten bellen om te vragen of ze kwamen. Dus maak je maar niet ongerust, het is blijkbaar de gewoonte bij de meeste mensen.Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Jep, hier ook veel laatkomers. De meesten antwoordden in het 'deadline' weekend. Sommige zul je nog even moeten navragen (op het werk gaat dat iets makkelijker en als je veel e-mailadressen hebt, is dat ook handig): we hebben niet veel moeten rondbellen dus. Eergisteren nog gehoord dat er nu toch iemand niet komt voor welke reden dan ook, dus mogen we dat ook weer aanpassen. De meeste mensen waar je lang op moet wachten zijn mensen die niet gaan komen (of ze zouden echt een lange zoektocht naar een goede oppas moeten hebben ofzo).Veel succes nog!
hey PAtricia!Het is echt ongelooflijk hoe sommig emensen superlaat of gewoon niet antwoorden!Voor ons feest viel het goed mee, we hebben maar een zestal mensen moeten opbellen eens de deadline voor melden verstreken was.Maar wij trouwen zaterdag en hebben van sommige mensen voor de receptie nog niets gehoord.Potverdorie ze mogen blij zijn dat ze uitgenodigd worden! Even zeggen dat je niet komt is toch geen moeite?Ik bel ze niet hoor! NOG eens geld insteken?ik begrijp echt niet hoe sommige zo onbeleefd kunnen zijn!