Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tof idee voor 's avonds ?

5-4-2005 19:57:46
Hallokes,

Heeft er iemand van jullie een tof idee dat we zouden kunnen uitwerken voor 's avonds tijdens het dansfeest? Onze beide families zijn nogal vrolijke mensen en maken graag ambiance.
Wij zouden graag iets speciaals willen doen (muziek, spelletjes, ...) om ze allemaal krom te krijgen van het lachen.
Onze Dj is niet zo vertrouwd met onze vraag.

nancy & david
9/7/2005

Nancy
9-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 437

Els
1-4-2006
 Meld misbruik5-4-2005 20:01:13

genre swingpaleis misschien??

Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik5-4-2005 20:05:18

Els,

Is dat niet te moeilijk om allemaal uit te werken?
Ik weet van vroeger dat er soms zo spelletjes gespeeld werden (iets met schoenen en broeken van de mannen omhoog geplooid) maar tegenwoordig zie je dit niet vaak meer op trouwfeesten. En wij willen der een echte toffe boel van maken.

Nancy

Nancy

bruid
26-8-2006
 Meld misbruik5-4-2005 20:29:30

Op het trouwfeest van mijn ouders moest elke man een kledingstuk van hun vrouw aan (hoed, panty, ...) en daarmee de zaal rond dansen. Erg leuke foto's zijn daaruit gekomen; de ambiance straalt ervan af! Een ander spelletje was dat een tiental getrouwde mannen even werden opgesloten of buitengesloten. Ze kregen allemaal een blinddoek op en werden terug in de zaal binnen gebracht, waar hun vrouwen ondertussen op een rij op het podium waren gezet. De mannen moesten één voor één geblinddoekt hun vrouw eruit halen door enkel aan de (onder-)benen te voelen. Natuurlijk hadden ze tussen die vrouwen ook een paar mannen gezet die effe een panty hadden aangetrokken. Hilariteit verzekerd!!!

Groetjes,
Tinne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...