Terug naar overzicht
als je je jurk op maat laat maken kan de naaister je beha er wel mee in verwerken! Ik heb dat bij mij ook gedaan omdat ik niet heel de dag aan mijn beha wou staan trekken ;) Dit is normaal geen enkel probleem hoor :)groeten
Hallo Kim,Ik had idd ook dit probleem. Ik heb een halter aan mijn jurk laten maken en hij ziet er echt prachtig uit!Vraag het even na in de zaak waar je je jurk hebt gekocht, zij kunnen je meestal wel laten zien hoe het zal zijn als je er een halter of bandjes op laat zetten.GroetjesKelly06-09-2008
Ben ook nogal stevig gebouwd vanboven en ik heb een halter. Heel mooi en toch niet die cliché bandjes zo hé. En mijne decolté... Kgeloof dat mijn ventje in spé het graag gaat zien ;-)Succes ermee, Hilde 17/05/08
is voor niets nodig, ga naar een goede lingeriezaak en met een corset houdt alles normaal goed op. zeker als je de bruidswinkel je lingerie in je jurk laat vastmaken.ik vind meestal spagettibandjes bij mensen die nogal breed zijn bovenaan heel lelijk omdat dat dikker doet lijken.een halter is wel heel mooi maar enkel als je geen te brede schouders hebt
Hey Kim,Mijn kleedje is voorzien van haakjes waaraan in mijn BH kan bevestigen zodat deze niet zakt.Misschien kunnen ze iets dergelijks ook in jouw bustier verwerkenGroetjes ELine05/09/2008