Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Website - Huwelijkslijst

10-5-2008 18:43:49
Hey daar allemaal.
Ik vond nergens een topic over huwelijkslijsten, daarom post ik het berichtje hier.
Wij wonen al ruim 2 jaar samen en dus is een huwelijkslijst eigenlijk een beetje overbodig! Wij hebben daar een andere oplossing voor gevonden.
Kijk eens naar http://huwelijk.limedesign.be

Laat eens weten wat jullie ervan vinden en vergeet zeker niet om iets achter te laten in ons (nog pover gevulde) gastenboek.

Vele familieleden van de 3de leeftijd snappen het concept van deze site niet. Ik hoop dat jullie bij de andere groep zijn
;-)

Alvast bedankt en veel succes aan de collega-bijna-getrouwden.

PS: wij hebben nog 63 dagen te gaan, het wordt allemaal redelijk spannend hee nu.
En zoals bij Patricia komen de bevestigingen ook heel traag binnen!

Groetjes,
Hadewych en Steven

Steven
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1285

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik11-5-2008 8:42:49

Héél mooi!

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik11-5-2008 10:57:54

Heeel erg leuk idee!!!

groetjes
Kimberley
12/09/2008
www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik12-5-2008 15:49:13

heel leuk, alleen die foto's zou ik wat inperken, 3 stuks zou al meer dan voldoende zijn , lijkt me altijd zo narcistisch om zoveel (allemaal op elkaar gelijkende) foto's van jezelf op te zetten , is persoonlijk natuurlijk he

Steven
12-7-2008
 Meld misbruik13-5-2008 11:34:30

Hey Leen,

Je hebt gelijk! We hebben het nog eventjes bekeken en er staan inderdaad heel veel foto's op de site, he.
Drie foto's vind ik dan weer wat weinig, maar ik heb het aantal alvast gehalveerd!
Bedankt voor de tip!

Groetjes
Hadewych en Steven

Ilse

Meld misbruik13-5-2008 11:56:08

Hello!
Super site!
Hoe heb je die gastenboek erbij kunnen plaatsen?
Wij willen dat ook doen!
Bedankt!
Groetjes,
Ilse

Steven
12-7-2008
 Meld misbruik13-5-2008 23:44:39

Hoi Ilse,

Ik heb deze site zelf geschreven in PHP, dus het gastenboek is een simpele code die tekst naar een database schrijft en die eruit haalt als het nodig is.

Je kunt vele van deze scriptjes downloaden gratis en voor niets.
Typ in Google maar eens Free Guestbook in...

Groetjes,
Steven

Ilse

Meld misbruik14-5-2008 10:41:27

Bedankt Steven!
Wij hebben ook onze website zelfgemaakt maar kon er niet naar uit hoe ik daar een guestbook in kon plaatsen!
Ik zal het nog eens uitproberen!
Succes!
Ilse

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info