Terug naar overzicht
Héél mooi!
Heeel erg leuk idee!!!groetjesKimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
heel leuk, alleen die foto's zou ik wat inperken, 3 stuks zou al meer dan voldoende zijn , lijkt me altijd zo narcistisch om zoveel (allemaal op elkaar gelijkende) foto's van jezelf op te zetten , is persoonlijk natuurlijk he
Hey Leen,Je hebt gelijk! We hebben het nog eventjes bekeken en er staan inderdaad heel veel foto's op de site, he.Drie foto's vind ik dan weer wat weinig, maar ik heb het aantal alvast gehalveerd!Bedankt voor de tip!GroetjesHadewych en Steven
Hello!Super site!Hoe heb je die gastenboek erbij kunnen plaatsen?Wij willen dat ook doen!Bedankt!Groetjes,Ilse
Hoi Ilse,Ik heb deze site zelf geschreven in PHP, dus het gastenboek is een simpele code die tekst naar een database schrijft en die eruit haalt als het nodig is.Je kunt vele van deze scriptjes downloaden gratis en voor niets. Typ in Google maar eens Free Guestbook in...Groetjes,Steven
Bedankt Steven!Wij hebben ook onze website zelfgemaakt maar kon er niet naar uit hoe ik daar een guestbook in kon plaatsen!Ik zal het nog eens uitproberen!Succes!Ilse