Terug naar overzicht
Van Yoake, sugarcrème, heel mooi en ruikt eveneens heel lekkerKan je wel enkel in een yoake schoonheidsinstituut verkrijgen
ik heb een bodylotion van cacharel (noah) daar bestaat ook een parfummerk van.die heeft subtiele glittertjes.ook de bodylotion van de mylene (een roze bolletje) waar glittertjes in zitten. ik weet niet meer of mylene dit nu nog verkoopt.grts cindy
bij de Bodyshop hebben ze ook verschillende producten met glitter in.
Hey!Myléne heeft een glitterproduct dat op de koop toe niet vettig is en lekker ruikt!Jammer genoeg ben ik wel de naam kwijt...Groetjes
ik vind dove summer glow en shimmer wel ok. De glitters zijn subtiel, maar toch goed zichtbaar. Bovendien wordt je een tintje bruiner. Groetjes
Hallo,De Body Sunshine van Mylène geeft een bruin kleurtje en bevat gouden paarlemoerdeeltjes die je huid subtiel doet glanzen en schitteren. Groetjes,Valérie
Nog een tip die van een fotograaf komt:Let op met glitters. Op de foto kan dat soms witte puntjes of stippen veroorzaken.Dus ofwel eens op voorhand testen, of zorgen dat het een heel fijne glitter is, of het niet doen.Patricia01-08-08
Bodysol!!!! Een echte aanrader!!!!
Hallo,Dat roze bolletje van Mylène die hieronder vernoemd wordt heet lichaamsmelk "glamour".Hele subtiele glittertjes, een beetje parelmoerglans! Ik heb dit produkt zelf ook gebruikt op de dag van mijn huwelijk, op mijn rug armen en décolte! Het is trouwens ook geen verloren geld want ik gebruik het nu soms nog als we eens naar een feest moeten of eens lekker uit de bol gaan.Indien interesse ik weet hoe je eraan kunt geraken.Groetjes en veel succesde.lissnyder.maya@telenet.be