TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
annelies
|
11-5-2008 8:06:03
Voor mij alles, ik werk dan ook wel in die sector. Al, armen epileren hoeft voor mij niet, maar het wordt inderdaad wel gedaan. Kan maar één tip geven, probeer niks uit voor de eerste keer vlak voor je trouwt. Je weet nooit dat je op een product verkeerd reageert. Nagels laten doen vind ik een must, de handen van een bruid staan zoveel in de belangstelling. En op de fotos komen je handen veel mooier uit Van welke streek ben je?
Groetjes
|
|
JOKE
12-7-2008
|
11-5-2008 12:13:51
hey,
Ik ga vanaf nu iedere maand (sinds april) voor een gezichtsbehandeling. Ik heb zo van die witte bolletjes in mijn gezicht die ze dan behandelen. Ik doe dat al van vorig jaar, maar dan zo om de 3 maanden ofzo, en nu dus wat regelmatiger. Bij die behandeling zit ook een epilatie van wenkbrauwen, bovenlip en onderkin in. verder laat ik de dag ervoor een manicure doen en ben ik nu bezig met een zonnebankkuur.
Grts, Joke
|
|
Karolien
2-8-2008
|
12-5-2008 10:46:29
Hei, ik trouw 2augustus. ik heb een proef laten doen voor mijn make-up. in de week voor mijn trouw doe ik een manicure, ontharing van het gezicht en een gelaatsverzorging. op de dag zelf: nagels laten lakken en make-up. en de zonnebank indien het weer zou veranderen...
|
|
Sofie
23-5-2008
|
12-5-2008 16:57:22
Hallo,
Bedankt voor jullie reacties!
@ Annelies: ik ben van Brugge...
Groetjes Sofie
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|