Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis bali of mexico?

11-5-2008 11:24:23
Hoi allemaal

Wie gaat naar Bali of Mexico op huwelijksreis, we geraken er niet uit. Gaan jullie trekken of combinatie met strand? En bij welke touroperator hebben jullie geboekt? En wat kostte het totaalplaatje? Hebben jullie een hotel dat jullie kunnen aanraden?
Wat een boel vragen!
Allemaal alvast bdankt voor jullie tijd en moeite.
Groetjes
Kim

Kim
28-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 612

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik11-5-2008 13:54:57

Wij zijn vorig jaar september naar Mexico geweest, 1week trekken 1week strandvakantie. Het was super! We zijn er zo'n beetje ons hart verloren denk ik. Voor de week strandvakantie verbleven we in Playa del Carmen, hotel Iberostar Quetzal. Wauw,wat een hotel! Zo'n service hadden we nog nooit gezien. We verbleven op basis van all inclusive en echt ALLES was dus inbegrepen, zelfs champagne en roomservice (heel leuk als je dus op honeymoon bent denk ik ;-) ) Touroperater en kostprijs kan ik nu niet direct zeggen vermits dat de afdeling van mn vriend is (hij boekt altijd) maar ls je meer info of foto's wil mag je mij altijd mailen: butstraenc@hotmail.com
Voor wij samen waren is mn vriend naar Bali geweest, volgens hem viel dat een beetje tegen. Hij vond het nog al vuil. Is er wel mr 2d geweest want was tijdens rondreis Indonesie, missch wat te kort om een echt oordeel te vellen dus.
Succes met de keuze!

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik12-5-2008 0:04:54

Kim,

wij gaan midden augustus naar Bali. Geboekt via Best Tours, blijkbaar dé touroperatour voor Azië en de enige die ons een huwelijksreislijst kon bieden (wat voor ons een vereiste was).
Wij gaan 17 dagen, voor de volledige uitleg van de reis verwijs ik je naar onze website, dan moet ik het niet overtypen... :)

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik12-5-2008 8:52:18

Wij gaan 19 dagen naar Bali op huwelijksreis. Wij hebben geboekt via Jetair reisburo maar is eigenlijk reis via Intercomfort (shocking promo). Het is een pakket waarbij vluchten, transfers, hotel in kamer en ontbijt en 5 uitstappen inbegrepen zijn. Wij hebben gekozen voor hotel Melia Bali in Nusa Dua. Totaal prijs +/- 4.000 euro.

Groetjes,
(20/09/2008)

eline
5-9-2008
 Meld misbruik13-5-2008 10:47:43

Hey Kim,

Wi hebben ook geboekt voor Bali, Een beetje het zelfde als kelley.
Wij gaan ook voor 19 dagen en dus 16 overnachtingen ter plaatse.
Wij hebben geboekt via een thomascook reisagentschap maar ook via intercomfort.
Wij hebben ook een pakket shocking promo maar dan anders dan bij Kelley.
Wij verblijven eerst 10 dagen in resort parigata in Sanur vanwaaruit wij 3 uitstappen doen daarna gaan wij voor 3 dagen overnachten in Ubud in hotel Pertiwi daarna keren wij terug naar sanur voor 3 dagen en verblijven we in Parigata Villas waar we een villa hebben met priveé zwembad.
Wij hadden een budget voorop gesteld van 3000 euro voor ons tweeën en uiteindelijk betalen we 3104 euro voor de reis zelf en nog eens 133 voor annulatie verzekering die wij ergens anders geboekt hebben dan via het reisagentschap.

In die 3104 eur zitten de vliegtickets, alle transfers, de overnachtingen met ontbijt, de 3 uitstappen en nog 1 diner

Wij hadden eerst ook mexico op het oog maar daar bleek in september orkaan sezoen te zijn en Bali heeft daar helemaal geen last van.
En alles ziet er romantisch uit en er is ook het een en ander te zien wat wel belangrijk voor ons was

hopelijk geraak je er een beetje aan uit
groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

Femke
14-6-2008
 Meld misbruik13-5-2008 13:45:25

Hey Kim,

Ik ben in het verleden reeds naar Bali & Mexico geweest. Beide prachtige landen, maar ze verschillen wel enorm.
Wijzelf hebben gekozen voor Mexico, ik hou nogal van Mexico, het eten, de sfeer ( In Bali gaat het er sereen aan toe), de muziek, de cultuur en de cocktails ;-)
Wij gaan op honeymoon naar Iberostar Grand Paraiso, het is een vrij duur hotel , we betalen zo'n 5700€. We hebben echt gekozen voor luxe en zullen er zeker van genieten. Veel succes met de juiste keuze, het zijn beide prachtige landen.

Vele groetjes,
Femke
http://femkeenyves.trouwen.com

Griet

Meld misbruik13-5-2008 13:59:54

Dag Kim,

Wij hebben ook lang getwijfeld naar waar we op huwelijksreis zouden gaan.

Mexico hebben we ook overwogen maar aangezien we liever privé wilden rondtrekken en niet in groep en we zeker wilden zijn van goed weer (reis is in september) is het Bali geworden.

Wij doen het volgende:
- bij aankomst 1 nacht overnachten in strandhotel
- daarna vier dagen (3 nachten) rondtrekken in Bali met privé chauffeur
- terugkomst aan strandhotel en daar 7 nachten blijven logeren
- bij terugvlucht een tussenstop maken met drie nachten singapore

Wij hebben dit geboekt met jetair. Het strandhotel is Puri Santrian in Sanur (veel positieve zaken over gelezen en volgens ons een goeie prijs/kwaliteit verhouding).

De reis kost ons +/- 4000€ maar middag en avondmaal is daar nog niet in inbegrepen. We vinden dit veel geld maar voor een huwelijksreis hebben we dit wel over.

Veel succes!
Griet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums