Terug naar overzicht
De mijne komen allebei aan huis en zijn van Assenede, maar ik weet niet of zij zo ver komen. Heb je al eens gekeken op de website van de Gouden Gids?
Misschien kapster en visagiste van Pompidou in Gent? Die komen aan huis. Ze hebben ook een site: www.pompidou.be
Ik heb Pompidou al gecontacteerd en ze hebben al een trouw die ochtend. Ze kunnen niet aan huis komen maar evt wel in hun salon m'n kapsel doen. Donderdagavond mag ik eens langsgaan. Het enige probleem is dat ik op hun site gezien heb dat ze op zaterdag om 8u beginnen en dat voor mij wellicht te nipt zal zijn omdat ik me ook nog moet verplaatsen tot bij hen enz...Of zou Pompidou toch iets vroeger kunnen beginnen als je dat vraagt?Alvast bedankt voor je reactie, Caroline.Merel
Hallo Timothy,Een aanrader is Elke Manssens van Harelbeke. Zij komt aan huis voor make-up en haar. Ze neemt echt de tijd voor je en helpt je mee zoeken naar een schitterend resultaat. Mijn proefkapsel en -make-up mocht er zeker zijn, ik ben al ontzettend benieuwd naar volgende week... ;)Kijk es op: www.looksofversailles.be GroetjesSofie23*05*08