Terug naar overzicht
Hallo Sophie, wij hebben bij onze drukker 220 euro betaalt, daar hadden we 70 kaarten (we hebben er zelfs meer gehad 80) en 160 kleine kaartjes met receptie en avondfeest + de omslagen. het was een kaartje van 14x14 cm met foto's bewerkt, aan alle kanten en tekst, blauwdruk! hopelijk heb je er iets aan. Dus aan ene kant vind ik 500 euro best wel duur...groetjes Fieke
Sophie,Ik weet weinig van prijzen want wij hebben alles zelf gemaakt en komen er met max. 200 euro vanaf. Groetjes,Ann
aja nog ff vermelden wij hebben op het avondfeest rond de 70 man en receptie ook zo'n 140. dus zou je er ook gerust maar 220 euro moeten betalen groetjes fieke
hoi,je schrijft niet welke uitnodigingen je gekozen hebt.Indien je redelijk klassieke uitnodigingen hebt gekozen uit een boek, zul je niet veel goedkoper vinden. Ze moeten die uitnodigingen bestellen bij dat merk, dus vaste prijzen bij alle drukkers, het enige wat zal verschillen is de kost van het drukken zelf.Zelf uitnodigingen ontwerpen of laat ontwerpen is vaak goedkoper , doordat ze dan niet moeten bestellen bij één of andere collectie.Digitaal drukken is ook een stuk goedkoper.
hoi zonneke,het zijn idd uitnodigingen uit een boek: wel met ons eigen ontwerp: we gaan iets doen met foto's.een bijkomende vraag: doen jullie de kaft van jullie misboekje in dezelfde materie als jullie uitnodigingen? want dit zit ook in de prijs inbegrepengroetjes,Sophie
ik vind dat toch ook wel heel veel, wij maken onze uitnodigingen zelf, en ik denk dat we max. aan 150 euro komen voor uitnodigingen (200 stuks) met kaartjes voor receptie, feest, cadeau-ideetjes, en de misboekjes (150 stuks), en ze zijn zeker niet lelijker dan diegene die je kan kopen (vind ik dan toch!!)groetjes, en veel succes nog!Els
vandaar de reden dat het zo duur is. Misschien eens met je ontwerp naar de drukker stappen en vragen of hij je geen goedkoper alternatief kan voorstellen? (dat niet uit een boek komt maar er hetzelfde uitziet)
ik vind dit goedkoop!wij hadden 50 aankondigingen en 15 uitnodigingskaartjes en zaten al aan 220 euro!!
Ik denk niet dat dit overdreven is. Ik heb 90 kaarten nodig met de 90 kleine kaartjes voor het avondfeest en receptie. De kaart op zich kost 1,91 Euro en de kleine kaart 0,47 euro. En ik moet in het totaal +/- 300 euro betalen.
Je moet eens vragen om de kosten te detailleren.Meestal betaal je een vaste kost voor de eerste 100 kaarten te drukken en dan natuurlijk de kaartjes op zijn eigen.Daardoor zal bv het verscil tussen 50 of 100 kaarten niet zo veel verschillen.Ongeveer 500 euro lijkt me normaal.
hallo,Ik lees dit nu pas.Voor mijn broer en toek. schoonzusje heb ik de uitnodigingen zelf ontworpen en gezorgd voor het drukwerk.Het soort papier en formaat maakt vaak al veel verschil uit... en wij hadden ook met zilvere lijnen erop dus dat was ook een extra kost... Maar ze zijn wel heel mooi geworden.De kleine kaartjes hebben we zelf gedrukt en de menukaart en misboekje gaan we ook zelf drukken. Maar alles in ongeveer dezelfde layout zodat het 1 geheel is.Je kan wel eens bij verschillende drukker prijs vragen want dat heb ik ook gedaan en het verschilde wel veel.Als je vragen hebt kan je me mailen op akcent@skynet.beGroetjes en succes!