Terug naar overzicht
Hoi LaurieEen dikke proficiat!En bij ons nog een dikke 300 dagen.Hoop dat onze dag ook zo vlot mag verlopen en dat ik ook straal zoals jij!Geniet van het getrouwde leven!Groetjeskim
Dag Laurie!Leuk om je verslag te lezen :)Een dikke proficiat & geniet ervan!Marieke
Een dikke proficiat, had dit wel al via kaartje gewenst aan je schoonouders :)Ik hoop dat mijn trouwdag binnen 299dagen evengoed zal verlopen, weliswaar niet met deze zomerse temperaturen aangezien we in maart trouwen :) Geniet nog volop van de wittebroodsweken !!!!Dat er in jullie oceaan van liefde, snel kleine eilandjes mogen komen ...GroetjesADELHEID
Hoi Laurie,Fantastisch verslag dat ongetwijfeld hoorde bij een fantastische dag!Dikke proficiat!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Proficiat! Blij dat alles zo goed is verlopen :)Vrijdag is het hier zo ver en heb al heel vaak de raad gehoord om er zeker van te genieten want de dag is zó om!
Het is inderdaad rap voorbij, maar wij zijn er in elk geval enorm goed in geslaagd om te genieten!
Dag Laurie,Amai, het was echt wel een schitterende dag. Hopelijk is dit bij ons zaterdag ook. Enkel het weer zou kunnen tegenvallen.Je zegt dat je foto's genomen hebt in een industriële site aan de Leie in Deinze.Kan je mij toevallig het adres ervan niet geven? Is dit een afgesloten lokatie? Overdekt?Is het mogelijk om mij de gegevens eens door te mailen?kwakkwak54@hotmail.comBedankt,Sofie
Proficiat! Ik hoop dat onze dag er ook zo mag uitzien. Wij trouwen exact 1 jaar na jullie op 09/05/2009 in de Caipirinha!Geniet van de wittebroodsweken!