Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 mei 2008 - Finally Mrs De Zutter

12-5-2008 8:11:51
Goeiemorgen iedereen!

Bij mij is het zover! De mooiste dag van mijn leven is voorbij... Het was echt prachtig, fantastisch, perfect... Hierbij dan ook een verslagje.

De nacht van vrijdag op zaterdag heb ik niet superveel geslapen. Nog tot een uur of half 12 de laatste versieringen aan het huis van mijn ouders aangebracht en dan in mijn oude bedje gekropen. Het was moeilijk om in slaap te geraken en ik ben ook een paar keer wakker geworden. Uiteindelijk om kwart na 5 definitief de oogjes geopend...

7u - Afspraak bij de kapper. Wow, echt wat ik wou...

8u30 - Na het opmaken van mama en mijn twee nichten neemt Nadine De Deken van Filline mij onder handen. Helemaal anders opgemaakt dan normaal, maar een prachtig resultaat. Ik schitter! Ik krijg van haar ook nog een cadeautje... een kouseband. Die had ik nog niet, dus deze geluksbrenger komt zeker van pas! Daarna gaat mijn jurk aan... Ik zie aan ieders gezicht dat het goed is. Ik voel me opperbest!!

9u - Ik ben klaar en de fotograaf en videoman 1 doen hun intrede. Wat sfeerbeelden maken en me stilletjesaan klaarzetten voor het grote moment waarop Ruben me komt halen.

9u30 - Het moment waar ik zo lang naar heb uitgekeken. Ruben komt me ophalen. Hij ziet er prachtig uit! Wel een beetje zenuwachtig Met een prachtig bruidsboeket voor mij. Ook precies wat ik zo graag wilde. En grote opluchting: Hij vindt me heel erg mooi!

10u - Ons huwelijk voor de wet. De zon schijnt al fel... Het is warm, maar het is net te doen.

10u30 - Vertrek op fotoreportage met de fotograaf en 2 vrienden die filmen. De fotolocatie was een industriële site aan de Leie in Deinze. Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat. Het was in elk geval leuk en we hebben veel gelachen!

12u - We passeren langs ons appartement en zien al een aantal spandoeken hangen. Leuk!! We komen aan bij mijn ouders en de broers en zussen van mijn ventje zijn verdwenen... mijn getuige en haar man ook... Spannend!!! Als ze terugkomen krijgen we wilde verhalen te horen over ons appartement... Ze weten precies wat er allemaal in onze kasten zit...

14u15 - We maken ons klaar om naar de kerk te gaan en ik krijg het heel moeilijk. Traantjes... Zenuwkriebels... Rustig blijven ademen! We vertrekken met de bus en eens aangekomen mag iedereen uitstappen behalve mijn papa, de bruidskindjes en ik. Ik heb het nog steeds lastig... Eindelijk is het aan ons. Iedereen zit in de kerk en nu komen papa en ik ook binnen. Papa is heel erg emotioneel. Eens op mijn plaats kom ik erdoor. Ook de priester stelt me op mijn gemak. Het wordt een mooie viering met prachtig gezongen liedjes door een vriendin.

17u - De receptie...

19u15 - Het avondfeest begint. Salons Caipirinha in Merelbeke is echt een dikke aanrader!!! Overheerlijk eten en schitterende bediening. Als we 25 jaar getrouwd zijn, geven we hier opnieuw een feest De sfeer is tof, het eten smaakt... Het is een geslaagd feest.

13u - De openingsdans op It is you van Dana Glover uit de Shrek tekenfilms. Niemand had dit nummer kunnen raden, maar het valt wel in de smaak. Start van het dansfeest! Woehoew... Party!

5u - Het feest loopt op zijn einde. Nog een laatste keer de openingsdans en dan afscheid nemen van de laatste gasten. Het was echt een prachtige avond!!!

6u - We komen aan in Hotel Harmony op de kraanlei in Gent. Prachtige en romantische kamer, versierd met rozenblaadjes. Rond 12u ontbijt op de kamer gekregen. Het werd een romantische nacht (of voormiddag)

15u - Inspectie in ons appartement: Overal rode hartjes, rijst, rijst in bekertjes zonder bodem, de inhoud van de kasten van de keuken, slaapkamer en badkamer zijn verwisseld. We hebben ook 4 huisdieren gekregen: 4 vissen. Nummer 5 ontdekken we later op de keukenvloer... Is uit de pompbak gesprongen... Misschien vinden we nog wel verrassingen... Dat zal ik straks waarschijnlijk ontdekken tijdens het opruimen.

Ziezo... Mijn uitgebreid verslag van onze dag. Ik hoop dat jullie allemaal een even prachtige dag mogen beleven als ik!

Vele groetjes,

Laurie
aka Mrs. De Zutter

10 mei 2008

Laurie

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1320

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik12-5-2008 9:48:22

Hoi Laurie

Een dikke proficiat!
En bij ons nog een dikke 300 dagen.
Hoop dat onze dag ook zo vlot mag verlopen en dat ik ook straal zoals jij!
Geniet van het getrouwde leven!
Groetjes
kim

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-5-2008 11:21:34

Dag Laurie!
Leuk om je verslag te lezen :)
Een dikke proficiat & geniet ervan!

Marieke

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik12-5-2008 11:38:27

Een dikke proficiat, had dit wel al via kaartje gewenst aan je schoonouders :)

Ik hoop dat mijn trouwdag binnen 299dagen evengoed zal verlopen, weliswaar niet met deze zomerse temperaturen aangezien we in maart trouwen :) Geniet nog volop van de wittebroodsweken !!!!

Dat er in jullie oceaan van liefde, snel kleine eilandjes mogen komen ...

Groetjes

ADELHEID

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik13-5-2008 11:37:15

Hoi Laurie,
Fantastisch verslag dat ongetwijfeld hoorde bij een fantastische dag!
Dikke proficiat!
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Natacha B

Meld misbruik13-5-2008 18:17:39

Proficiat! Blij dat alles zo goed is verlopen :)

Vrijdag is het hier zo ver en heb al heel vaak de raad gehoord om er zeker van te genieten want de dag is zó om!

Laurie

Meld misbruik14-5-2008 7:49:33

Het is inderdaad rap voorbij, maar wij zijn er in elk geval enorm goed in geslaagd om te genieten!

Sofie
17-5-2008
 Meld misbruik14-5-2008 16:36:51

Dag Laurie,

Amai, het was echt wel een schitterende dag. Hopelijk is dit bij ons zaterdag ook. Enkel het weer zou kunnen tegenvallen.

Je zegt dat je foto's genomen hebt in een industriële site aan de Leie in Deinze.

Kan je mij toevallig het adres ervan niet geven? Is dit een afgesloten lokatie? Overdekt?

Is het mogelijk om mij de gegevens eens door te mailen?
kwakkwak54@hotmail.com

Bedankt,
Sofie

Nele
9-5-2009
 Meld misbruik16-5-2008 10:48:45

Proficiat! Ik hoop dat onze dag er ook zo mag uitzien. Wij trouwen exact 1 jaar na jullie op 09/05/2009 in de Caipirinha!

Geniet van de wittebroodsweken!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...