Terug naar overzicht
Hey veerle,het is zeker wel de moeite,mijn nichtje heeft daar een gala jurk laten maken,ze is nadien een paar keer terug geweest om de maat aan te passen,het resultaat was zéér mooi!!!Grtz sarah
Mijn jurk komt van bij Sposa. Ik heb er wel geen laten maken, maar koos een jurk uit hun collectie. Hele mooie jurken allemaal! De retouches en aanpassingen zijn prachtig gedaan, de naaisters kennen hun vak!
Hallo Veerle. Ik heb ook mijn trouwjurk in Sposa te heusden laten maken. Het enigste was een foto dat ze hebben gezien. Het was identiek hetzelfde, de maten waren perfect. Ik heb er niets meer aan laten veranderen. Ik was echt tevreden .. gr.
hoe zit het qua prijzen bij sposa heusden?
Hai veerle Ik ben daar geweest om een idee van jurk te bekijken. ik denk dat ze daar wel een jurken hebben die goedkoop zijn en duur zijn. Ik schat zo tussen de 300 en de 1000 euro. Maar heel veel keuze. En als je dan toch naar Heusden komt dan moet je ook eens bij Aselin binnengaan Daar hebben ze ook hele mooie , wel iets duurder, tss 500 en 1500 euro. Ze liggen op nog geen 200 meter van elkaar.