Terug naar overzicht
Ik vind dat heel normaal! Bij mij zal het ook zo zijn, de echte goede vriendinnen komen op het avondfeest, en degenen die ik er ook graag bij wil maar toch net iets minder contact mee heb komen op het dessertbuffet.
Bij ons is het ook zo. We hebben ervoor gekozen om niet teveel mensen te vragen voor het eten. Alleen een groepje zeer goeie vrienden kom eten (naast de familie, natuurlijk). Andere vrienden, collega's, enz. komen naar avondfeest, ongeacht of ze op het vrijgezellenfeest waren.
Dat kan zeker.
Waarom zou je da nie kunnen doen,ik denk dat ze al content zijn met een uitnodiging voor enkel dansfeest.(nie verkeerd bedoelt hé)ucces sarah
Hallo,bij ons is dat ook zo! Er komen er om half 7 en er komen er om 22 uur. Ik zag daar geen probleem in, hopelijk de gasten ook niet.Groetjes
Dag Karen,Het gebeurt inderdaad maar ik weet dat dit soms nogal gevoelig ligt. Mijn verloofde was uitgenodigd op de vrijgezellenavond van een oude schoolvriend, samen met nog een aantal andere vroegere klasgenoten. Wij mochten naar het feest, de rest niet. Wij voelden ons daar nogal ongemakkelijk bij en de sfeer op de vrijgezellenavond was er ook wat door verzuurd. Wees consequent is mijn boodschap!
Ik denk dat je het probleem bij Jessie kan vermijden door groepjes vrienden samen te houden. Als één oude klasgenoot mag komen, laat de rest dan ook komen. Voor een andere vriendengroep, kan je dan weer een andere regeling treffen.
ik zou het niet echt leuk vinden mocht ik wel op de vrijgezelle mogen komen maar niet goed genoeg zijn voor heel het avondfeest. bij mij zijn enkel mijn heel dichte vriendinnen gevraagd op mijn vrijgezelle, we zijn met 15 man en dat is al meer dan genoeg vind ik. uiteraard zijn die allemaal op het avondfeest uitgenodigd.hangt wel een beetje vanaf voor wie je voor de rest wel eten voorzien, is het enkel voor een kleine groep ouders en grootouder en broers en getuigen of ook voor nog andere mensen