Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help : portishead / nick cave

12-5-2008 13:01:03
Hey dames,

We geraken er maar niet aan uit welk nummer we gaan kiezen voor openingsdans. Beide zijn we fan van portishead maar dit zijn niet altijd vrolijke liedjes. Wat is jullie mening ? Het enige beetje traditionele nr. waar we eventueel wel voor vallen is into my arms van nick cave mar we blijven groep verkiezen die we beide super vinden.

cin
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 990

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik12-5-2008 16:28:38

hey,

wij zijn ook niet zo traditioneel. Wij houden bijden erg van rock muziek en hebben als openings dans ook lang getwijfeld. Nu hebben wij een nummer gepakt van Lifehouse(you and me) 't is wel een ballad en dat vond ik belangrijk. Mijn ventje houdt niet van die zoet sappige liedjes(hij is bang dat 'm dan in slaap valt ;) ) Voor de rest van de avond wordt er ook veel rock gedraaid van rustig tot heavy. Zo zijn wij gewoon. Dus kies gewoon wat jullie mooi vinden en je op ziet dansen in jullie prachtige outfits op jullie dag. Voor de rest wat maakt het uit wat andere denken. Heb al raarder openings nummers gehoord.

Groetjes!!!
Kimberley
12/09/2008
www.gertenkimberley.bruilofsite.nl

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik12-5-2008 16:46:51

Hey

wij twijfelen tss hetzelfde liedje van nick cave, eentje van Heather Nova en een van Dire Straits. Geen van de 3 al te melig of vrolijk, maar ze passen wel bij ons. Kies gewoon wat je zelf mooi vindt...
Ik vindt dat liedje van Nick Cave alvast prachtig...

veerle

Petra
23-5-2009
 Meld misbruik12-5-2008 19:39:32

Into my arms is zooo zooo zooo mooi! Ik vind het zo spijtig dat mijn vriend dit liedje niet graag hoort. Dus mijn keuze zou snel gemaakt zijn.

De tekst is zo sprekend en zo duidelijk. Mooie keuze.

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik12-5-2008 20:36:53

Helaba Cin,

Idd Portishead is ni echt altijd vrolijk, maar oh zo veel kiekenvel! En origineel (wij zijn ook grote fan)! Ik zou Portishead pakken want Nick Cave kan aan hen toch ni echt tippen qua sfeer... En into my arms heb ik al kei veel gehoord in trouwmissen en al, dus beter wat specialer...

Greetz,
Sheron

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik13-5-2008 16:35:18

Hey,

Als openingsdans zou ik toch proberen een liedje te vinden met een positieve tekst, tenzij je de tekst bijna niet verstaat... Overigens doe je er goed aan een liedje te nemen dat bij jullie past. Wij houden ook niet echt van heel traditionele, melige liedjes. We weten zelf ook nog niet wat nemen, maar denken momenteel aan de live-versie van het nummer 'Give yourself a chance with me' van Ozark Henry. Is zo'n mooie melodie en tekst...

Succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...