Terug naar overzicht
Hoi!ik denk bij de reinaardhoeve in Maldegem.Ineke & Steven Hebbrecht - Van HeckeOude Burkelslag 109990 Maldegem(Baan Maldegem - Oedelem, aan het kapelletje links inslaan)tel 050 71 22 72reinaardhoeve@skynet.bewww.reinaardhoeve.be Groetjes,Leen
Hoi,Wij trouwen 7 juni 2008.En hebben "de zwarte koe" uit Assebroek (Brugge) gereserveerd. Hij heeft hele mooie voorwaarden. vb. Annulatiemogelijkheid tot 3 uur voor het huwelijk (ideaal als het bijvoorbeeld slecht weer zou zijn...)Op de website van hen zal je ook meer info vinden www.zwartekoe.be Nog veel succes ermee!Groetjes,Nathalie
Wij kozen voor een karretje dat hier in de zomer altijd door de straten rijdt. Zij komen gratis en rekenen enkel hetgeen er verbruikt wordt.Groetjes
locapromotion in merksplas
Ik denk dat ze dat bij het bruidsparadijs ook wel hebben. Kijk eens op hun site!Grts, Joke
Hoi,Wij hebben dit via de firma retro in aartselaar bij antwerpen. Vrij goed van prijs. Je kan het in google intikken en dan kom je op hun website.Groetjes,Tina
wij hebben gewoon de ijskar gevraagd die hier elke dag in de buurt passeert
Hallo Een ijskarretje laten komen lijkt me wel een leuk idee maar wanneer laten jullie hen komen? Bedankt
Beste evelien,Wij laten hem aan de kerk komen.groetjes peggy
Dag Peggy,misschien al te laat, maar je weet maar nooit..In Wommelgem is er een ijssalon die triporteurs aan de kerk brengt:www.ijssalonpaula.tk Je moet er meestal wel snel bij zijn...Groetjes,An