Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenlocatie regio leuven

13-5-2008 7:58:12
ook wij trouwen op 17 mei en ze geven echt slecht weer. Dus nu nood senario's bedenken.
Het grootste probleem is een lokatie voor foto's. we zoeken iets origineels niets te klassiek.
We dachten eerst onze foto's te laten trekken op het goude kruispunt in Tielt-winge maar met da slecht weer!!!
en daarna zouden we naar een schroothandelaar gaan waar ze oude auto's zetten. Dus toch wel apparte foto's.
Nu zoeken we dus ook zo iets maar dan binnen.
Kan er iemand mij helpen?

kelly
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 903

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik13-5-2008 10:31:46

Wij gaan zowieso ook in het station en op de perronnen foto's nemen. Als het regent zijn we daar toch wat beschut en de perronnen zijn lekker oud en goed materiaal voor de fotograaf. Maar we gaan ook nog de week nadien op het strand voor de fotos.
Groetjes,
Diane
Nog 4 dagjes!
elisadiana1@hotmail.com

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik13-5-2008 12:35:39

Hallo Kelly,

De bibliotheek op campus Arenberg is misschien een leuk idee? Is erg modern...

Groetjes,
Barbara

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik13-5-2008 19:39:07

Diane,

Je bedoelt toch niet de perrons van het station van Leuven? Die zijn namelijk bijna spiksplinternieuw...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...