Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wellness centrum - oost-vlaanderen

13-5-2008 12:12:37
Hey allemaal,

ik zou graag mijn vriendinnen een dagje meenemen naar een wellness centrum in Oost-vlaanderen op mijn zogenaamde 'vrijgezellendag'. Ik vind maar weinig plaatsen waar je met een grotere groep binnen kan. Weten jullie soms nog iets zijn tussen Gent-Brussel?

Bedankt!

dorien
4-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 691

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik13-5-2008 13:11:43

Hey,

moet dat privé zijn? En wat zou je daar graag doen?

Lieve

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik13-5-2008 14:19:19

Is maar een vraagje, maar is het normaal niet de bedoeling dat je vriendinnen alles regelen i.v.m. je vrijgezellendag? Let op dat er niets dubbel geboekt wordt he...

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik14-5-2008 8:33:24

Hey,

normaal is het inderdaad de bedoeling dat mijn vriendinnen het regelen. Maar ik heb hun gevraagd of wij naar een wellness centrum konden gaan en ik zelf mocht uitkiezen waar en hoe. Zij vonden dit helemaal geen probleem :o)
ik heb drie uurtjes gekregen van mijn vrijgezellendag om te relaxen samen met hun.
van de rest van de dag weet ik gelukkig zelf ook niets :o)

ik zou heel graag een centrum vinden waar we in groep (mag privé zijn)sauna, jackuzy, eventueel zwembad enz kunnen doen. Ik vind genoeg saunabaden maar niet voor een grotere groep (ong. 15 man).
Ideetjes :o) steeds welkom hé!

groetjes!

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik14-5-2008 9:40:44

Huis Lei in Aalst al weet ik niet zeker of je met een grote groep binnen kan:www.lei.be

In centrum gent: Raj saunacentrum waar je ook verzorgingen kan laten doen privé afhuren is daar mogelijk en op maandagavond houden ze er vrouwenavond dus enkel toegang voor vrouwen - www.raj.be

Gent centrum: saunshine - www.saunshine.be

Sint-Amandsberg bij Gent: badhuis oase enkel privé - www.badhuisoase.be

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik14-5-2008 12:14:15

Hallo,

Als je eens op de site van de gouden gids surft, zal je ook al wel veel vinden onder 'sauna's'. Maar ik kan alvast Thermae in Grimbergen aanraden. Er zijn verschillende sauna's en zwembaden zowel voor met als zonder badkledij. Je kan er ook verzorgingen laten doen als je dat wil. Voor ons was het alleszins een topper!
www.thermae-grimbergen.be

Groetjes,
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...