Terug naar overzicht
Hey,moet dat privé zijn? En wat zou je daar graag doen?Lieve
Is maar een vraagje, maar is het normaal niet de bedoeling dat je vriendinnen alles regelen i.v.m. je vrijgezellendag? Let op dat er niets dubbel geboekt wordt he...
Hey,normaal is het inderdaad de bedoeling dat mijn vriendinnen het regelen. Maar ik heb hun gevraagd of wij naar een wellness centrum konden gaan en ik zelf mocht uitkiezen waar en hoe. Zij vonden dit helemaal geen probleem :o)ik heb drie uurtjes gekregen van mijn vrijgezellendag om te relaxen samen met hun.van de rest van de dag weet ik gelukkig zelf ook niets :o)ik zou heel graag een centrum vinden waar we in groep (mag privé zijn)sauna, jackuzy, eventueel zwembad enz kunnen doen. Ik vind genoeg saunabaden maar niet voor een grotere groep (ong. 15 man).Ideetjes :o) steeds welkom hé!groetjes!
Huis Lei in Aalst al weet ik niet zeker of je met een grote groep binnen kan:www.lei.be In centrum gent: Raj saunacentrum waar je ook verzorgingen kan laten doen privé afhuren is daar mogelijk en op maandagavond houden ze er vrouwenavond dus enkel toegang voor vrouwen - www.raj.be Gent centrum: saunshine - www.saunshine.be Sint-Amandsberg bij Gent: badhuis oase enkel privé - www.badhuisoase.be
Hallo,Als je eens op de site van de gouden gids surft, zal je ook al wel veel vinden onder 'sauna's'. Maar ik kan alvast Thermae in Grimbergen aanraden. Er zijn verschillende sauna's en zwembaden zowel voor met als zonder badkledij. Je kan er ook verzorgingen laten doen als je dat wil. Voor ons was het alleszins een topper!www.thermae-grimbergen.be Groetjes,Sofie