Terug naar overzicht
Dag Cindy,wij trouwen binnen 25 dagen en hebben onze bruidswagen en ceremoniemeester bij Luc Pauwels geboekt. Een echt prijsverschil is er niet, maar wij vonden de auto's bij Pauwels mooier. Wat de service betreft, zal ik je op de hoogte houden als onze grote dag voorbij is...Groetjes Griet
bedankt grietVeel plezier met jullie trouwdag hé!!cindy
CindyWij hebben ook gekozen voor Luc pauwels omdat die prijzen hebben inclusief km(blijft dus gelijk naar waar je rijd, natuurlijk niet overdrijven), tegen vande velde is zeer prijselijk, maar die mevrouw had dat voor ons traject uigerekend omdat je per km moet rekenen, en dan kwam het 100 euro duurder uit dan van de Velde, dus is het voor ons Luc Pauwels geworden. Plus het feit dat Van de Velde 3 mercedes oldtimers heeft en dan mercedes E-klasse en Pauwels heeft meer dan 5O wagens, als je dan niet je keuze vind. vele groetjes en als je zin hebt mail maar naar: sofiedv79@hotmail.com
Dag griet, mag ik vragen wat voor soort auto en welke ceremoniemeester je hebt genomen? groetjessofie
Dag Cindy en Sofieik had graag de cremekleurige oldtimer Jaguar gehad, maar voor onze datum was deze auto al verhuurd. Ik heb dan mijn tweede keuze moeten nemen, een witte oldtimer Rolls Royce. De ceremoniemeester is Jo Snellings. Ik had hem nog niet eerder ontmoet, maar hij heeft via Luc Pauwels contact met me opgenomen. Hij is al eens op bezoek geweest voor een verkennend gesprek. Een aangename en stipte man. Onze dag komt dichterbij, wanneer ga jij trouwen?Groetjes Griet
hey grietwij trouwen op 22 augustus 2009 dus das nog wel eventjes. kweetzelfs nie hoelang op voorhand dat ge dat moet vastleggen maar beter te vroeg dan te laat he:pgroetjes