Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwvervoer gezocht in Bree

13-5-2008 22:01:47
Wij trouwen op 3 oktober 2008 en zoeken vervoer van Bree naar opitter en terug naar Bree (5 km)voor 31 volwassenen en 4 kinderen. We wilden eerst een oltimer bus nemen maar dat kost ons € 650 en dat maar voor deze korte afstand. Is er iemand die nog een idee heeft of een goedkoper voorstel? bedankt...

Peter

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 864

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik14-5-2008 8:01:31

ik heb al gelezen dat er soms mensen een bus van De Lijn inzetten, maar hoe dat werkt weet ik ook niet. Misschien eens informeren bij De Lijn. Een gewone bus is misschien ook goedkoper?

Peter uit Bree... toch niet Peter Creemers???

groetjes
Carine
17mei2008

Peter

Meld misbruik14-5-2008 8:31:04

Neenee niet Creemers...
Een gewone lijnbus is ook maar zo gewoon he...

Francois

Meld misbruik5-7-2008 22:42:56

Wij hebben een offerte aangevraagd bij de lijn. Goedkoop is het zeker niet, bij ons ging het om een zaterdag en kostte het 700 euro....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...