Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Danslessen omgeving Oudenaarde

14-5-2008 10:42:03
Hallo,

Wij trouwen op 11 oktober en ik wil nu toch wel graag eens op zoek gaan naar een dansschool in de buurt. Wij wonen in Oudenaarde, maar volgens mij is er hier geen dansschool waar je lessen kan nemen voor je huwelijk. In Waregem wel, maar daar wil ik liever niet naar toe, omdat ik daar al veel negatieve kritiek over gehoord heb. Kan er mij iemand helpen?

Groetjes en alvast bedankt,
Marie

Marie
11-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2108

Marlies
6-6-2009
 Meld misbruik14-5-2008 21:54:10

Hallo Marie,

wij volgen sinds 2jaar dansles in de salons Mantovani op de N60 in Oudenaarde.
De lessen worden gegeven door Wim Gevaert (jaja, die van sterren op de dansvloer :-)
Maar geen paniek, ze beginnen echt wel bij de basis en stapje na stapje, dus...)
Begin september begint nieuw seizoen, nu 21 juni is er het sluitingsfeest. Ook niet-leden zijn welkom, inkom 6 euro vanaf 21.30u. Daarvoor is er BBQ voor degene die willen,prijs: 40euro. Wel inschrijven op voorhand...(margret.van.eenoo@hotmail.com)
Thema: Brazilian party, dresscode: wit basisstuk met felle kleuren (mannen eventueel zwart)

Wie weet tot dan,
Marlies

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik14-5-2008 23:16:15

Waar trouw jij ergens in Oudenaarde? Wij trouwen in Eine op 8 november

Marie
11-10-2008
 Meld misbruik15-5-2008 10:50:01

Hallo,

In Moregem voor de kerk, maar stadhuis van Oudenaarde. Wonen in Bevere.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...