Terug naar overzicht
Proficiat Petra. Voor ons zijn vandaag ook de laatste 100 dagen ingegaan en we kampen zowat met dezelfde drukte (uitnodigingen, bedankjes, ...). Nog veel plezier met de voorbereidingen en niet te veel stressen, hè.Groetjes,Kim22-08-08
Hey Kim, Bedankt voor je reactie ! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben hier !Voor jullie ook nog heel veel succes met alles hoor ! En ik doe mn best wat dat stressen betreft ;-)Groetjes,Petra22-08-08
Hey,Vanaf nu zullen de dagen voorbij vliegen!Bij ons staat de teller al op 80 dagen!Groetjes en geniet ervan.
Hey Gerlinde,Nog 80 dagen jullie ? Zaaaaaaaaaaalig ... dat zijn er toch alweer 20 minder hé ;-) Voor jullie ook nog heel veel plezier gewenst met de voorbereidingen en alles wat erbij hoort !Groetjes,Petra22-08-08
Voor ons ook nog 80 dagen op de teller. Vanaf morgen nog maar 79... LEUK HE
Hey,Vind ik ook. Alleen, ik heb het gevoel dat ik nog zoveel moet doen, terwijl ik al zoveel gedaan heb.Groetjes en succes voor iedereen!
hoi medebruidjes,geniet er met volle teugen van , vanaf je aan de honderd bent gaat het snel hoor!!!het lijkt alsof het gisteren was dat de onze op 100 stond...ondertussen zijn het er nog maar 23.... het gaat vliegensvlug nu en ik ben bang dat de dag zelf nog sneller voorbij zal zijn...daarom sta ik er nu bewust minder bij stil...om toch maar te kunnen genieten vd dag zelf...veel succes verder!!!06-06-2008