Terug naar overzicht
Toon Tellegen en Bart Moeyaert hebben ook heerlijke tekstjes/gedichten. Is eens een keer iets anders.succes ermeegroetjeshilde 26/07/2008
Wij beginnen de bezinning met "Jij bent het beste wat mij is overkomen" van Paul Van Vliet.Het is een liedje, maar de tekst alleen is ook al super.De bezinningstekst bouwt verder op het liedje (is eigenlijk meer een uitweiding op de liedjestekst).
VijfjarenplanIk hou van jou. Hou jij van wat niet kan.Hou jij van je capaciteiten, ik van je gebreken.Jij van je trots, en ik van hoe die zacht kan brekenin mijn armen. Jij van je moed. Ik van je zwaktenu en dan.Hou jij van de toekomst. Ik van wat voorbij is gegaan.Hou jij van de honderd levens die je wilde leven.Ik hou van dat ene dat is overgeblevenen van hoe je daarom zo ver weg kunt zijn dichttegen me aan.Ik hou van wat is. Jij van wat zou.Hou jij van mij. Ik hou van jou.~Herman de ConinckIk weet alleen niet of dit bij een bezinning kan gebruikt worden, wij houden namelijk een alternatieve ceremonie.groetjes,