Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hartje luchten

14-5-2008 15:26:12
Hey bruidjes allemaal,

Ik moet effe mijn hartje luchten. Nu zaterdag trouwen wij. Ik heb meer dan een jaar gezwoegd en gezweet om alles in orde te brengen. En nu het geen week meer is, nu gaat alles wat ik niet zelf heb geregeld in het honderd lopen onder andfere de koets.
We hadden voorzien om in een koets van mijn thuis naar de gemeente te rijden waar we trouwen en dan daar ook per koets naar de kerk en de feestzaal. We hebben dit kado gekregen van een nonkel van hem. Eerst zit daar het weer al tegen (ze geven zaterdag regen) zodat het een andere koets gaat worden en die kan dan niet van mijn moeder thuis tot in die gemeente... Dus ik moet nu op het laatste nippertje nog effe heel de planning gaan wijzigen. Mijn moeder doet smiddags wat broodjes , die zal ook helemaal over haar toeren zijn omdat die uren wijzigen, de fotograaf moet op de hoogte gebracht worden...
Ik word er gek van, ik ben inneens heel wat minder zeker dat alles goed gaat komen
En mijn vriend blijft daar dan zo kalm bij. tis precies duidelijk dat hij niet alles heeft geregeld. Hij heeft de financiële kant in het oog gehouden en alle cijfertjes eigenlijk. Blijkbaar heeft hij geen idee hoeveel tijd ik in alles heb gestoken, hoeveel avonden hij daar in de zetel rustig lag tv te kijken en ik bezig met ons feest... Grrrr...

Iedereen vraagt den hele tijd "en , nog geen zenuwen?" Awel, sinds vandaag heb ik zenuwen ja, want als er nog iets fout gaat is het mijn fout, want ik heb het georganiseerd.

Groetjes,

Hilde
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 954

Geert
26-7-2008
 Meld misbruik14-5-2008 16:05:31

Hey Hilde... ik kan er mij iets bij voorstellen, je doet heel het jaar je best en op die dag moet het allemaal in de plooi vallen he. ik denk dat er altijd een aantal dingen zullen zijn die je niet in de hand hebt, dus je moet "loslaten" en de dingen gewoon laten gebeuren die dag denk ik. Ik heb ook het leeuwedeel zelf gedaan + de cijfertjes, ben een echte controle-freak... maar toch heb ik me al voorgenomen om die dag alles los te laten en te genieten. En als er eens iets fout loopt die dag... neem het dan op met veel spontaniteit en een glimlach en dan zal niemand je dat kwalijk nemen... succes ermee zaterdag en veel geluk !!!

G&A
26/07/08

Lieke
6-9-2008
 Meld misbruik14-5-2008 16:17:02

Hey Hilde!

KOP OP meid, ik ben er zeker van dat jullie dagje super wordt! Als het zonnetje maar schijnt in jullie hart!! Hoe cliché :)
Die avondjes werk terwijl mijnen toekomstige op zijn gemakske in de zetel ligt, die ken ik :)
Inderdaad zal niet alles perfect lopen zoals je wil, maar probeer die kleine foutjes niet te zien, en geniet gewoon ten volle van jullie dagje!

Heel veel succes zaterdag, en nie te veel stressen (al is da volgens mij volkomen normaal :)

Dikke kus!

Lieke
06/09/2008

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik14-5-2008 18:24:53

Hey,

echt geloof me, alles zal op z'n plooien vallen zaterdag, wat het weer ook is. Probeer gewoon rustig te blijven, verwittig iedereen, en jaag je echt niet op! Eerlijk gezegd moet je blij zijn dat je vriend rustig blijft, met twee panikerig doen heeft helemaal geen zin, en maakt het alleen nog erger! Het is niet omdat hij niet panikeert dat hij er niet mee in zit he... Hij weet gewoon dat jij dat wel in orde brengt! Mijn vriend is net hetzelfde ;-)

Geniet er zaterdag van!!

Groetjes,
Karolien.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik14-5-2008 19:28:43

Hallo,
ja inderdaad, probeer kalm te blijven, probeer stap voor stap alles te regelen.
Wij trouwen ook zaterdag, en door dat slechte weer dat ze geven, ben ik ook aan het stressen, want het was voorzien dat we een Amerikaanse viering in de tuin van de zaal zouden hebben. Nu zal het heel waarschijnlijk binnen moeten doorgaan, en ik heb hier dus echt al traantjes voor gelaten, maar dat helpt niet, en ik probeer nu alles positief in te zien. Wie weet verandert het weerbericht nog een beetje!
Groetjes en veel succes zaterdag!
Diane
elisadiana1@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...