TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
6-4-2005 18:23:48
wij hebben een heel aantal liedjes op CD, ik heb al vaak mensen horen komen zingen in een kerk en dat was zeker niet mijn ding... verder speelt mijn zus ook nog wel wat op de piano tijdens de communie en zo...
|
|
An
24-9-2005
|
7-4-2005 8:45:06
Onze priester raadt ons sterk aan "iets levend" te nemen. Hij zegt dat dat de viering zoveel mooier maakt en specialer. Ik denk toch dat hij al heel wat trouwmissen heeft meegemaakt, meer als ik alleszins. En onze pastoor is ook jong van hart, dus hij wil ons zeker niks opdringen. Hij gaf het gewoon mee als tip. Wij hebben gekozen voor een zangeres (mijn vroegere leerkracht godsdienst die prachtig kan zingen) en zij brengt een pianist mee. Heb ze nog niet samen gehoord, maar heb er het volste vertrouwen in. We gebruiken ook nog wel een CD voor bv de bruidsmars op het einde. Mijn zus had een zangeres, een dwarsfluit en een trompet. Was ook prachtig. Het geeft inderdaad toch wel net dat ietsje extra. Als je een CD gebruikt, moet je ook wel zien dat er iemand is die die op de juiste momenten opzet. Je moet ook wel een beetje kijken naar de akoestiek van jullie kerk. En ik zou ook niet meteen de hele fanfare uitnodigen. Voila, das mijne wijze raad! Groetjes
|
|
Ann
2-7-2005
|
7-4-2005 10:13:46
Hoi,
Wij gebruiken CD-tjes!
Groetjes, Ann
|
|
Hilde
8-1-2005
|
7-4-2005 15:26:20
Hoi Gerlinde, Ik ben getrouwd met live-muziek, was echt wel de moeite !!! Er heerst ook wel een andere sfeer met live-muziek dan met CD. Het was een zangeres met zanger en keyboard, hun duetten waren ook in orde hoor. Mocht je interesse hebben mag je me contacteren : 0477-77.84.76. Groetekes Hilde
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
7-4-2005 16:08:09
Dag Hilde,
Welke muziek brachten zij zoal?
|
|
isabelle
|
7-4-2005 23:21:44
Hallo Gerlinde, Moest je interesse hebben voor live-muziek, ik zing regelmatig trouwmissen samen met een gitarist. Stuur gerust een mailtje als je wat meer info wenst. isabelle.dewulf@tiscali.be
|
|
ilse
17-9-2005
|
10-4-2005 20:22:22
Hey,
Wij hebben ook live-muziek tijdens onze dienst. We hebben gewoon aan allerlei vrienden die verschillende instrumenten bespelen of die kunnen zingen, gevraagd of ze het niet zagen zitten om samen te spelen. Ze kennen elkaar allemaal niet maar waren superenthousiast en binnenkort beginnen de repetities. Zal echt wel tof worden! Ilse (17/9/05)
|
|
Hilde
8-1-2005
|
11-4-2005 13:51:50
Gerlinde, Hierbij de titels van de liedjes : Bryan Adams - Everything I do, I do it for you. Sarah - You are the reason, you are the one. Distant drums - daar weet ik de naam van de zanger niet meer van. A love is a golden ring. Ik heb hen trouwens ook nog andere missen horen spelen maar dan in het nederlands. Groetekes Hilde
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
11-4-2005 21:17:32
Dag Hilde,
Ik ben wel geïntresseerd. Kan je hun gegevens anders eens doorgeven? Je mag me anders eens mailen. gerlinde_vl@yahoo.com
Groetjes,
Gerlinde
|
|
Tom
|
12-4-2005 11:16:28
Dag Gerlinde, ook al eens gedacht aan een live-orkestje? Anders zeker eens kijken naar www.imperialbrass.tk , laat maar weten mocht het je iets zeggen, dan stuur ik je eens wat gegevens door over waar je ons eens aan het werk kunt zien in je buurt. Groetjes, Tom
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
12-4-2005 19:21:50
Dag Tom,
Ik heb net jullie website bezocht en jullie presentatie heb ik ook eens bekeken. Jullie spelen echt wel goed, dus laat de info maar komen.
Groetjes,
Gerlinde
P.S.: natuurlijk zouden we jullie eens aan het werk willen zien (omgeving Brugge)
|
|
Manu
|
1-5-2005 13:47:52
hallo gerlinde ,
moest je er nog niet uitgeraken voor de mis willen we jullie depaneren tegen een last-minute-prijs; samen met onze zangeres brengen we aangepaste live muziek (2 personen) voor de prijs van 250 euro. wij zijn wel professional dus tzal zowieso een verrassing zijn!
groetjes
manu www.dsomusic.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|