Terug naar overzicht
Hey SabrinaIk zou je graag willen helpen, maar ik heb zelf nog geen draaiboek op pc gezet. Ik weet trouwens ook niet goed hoe zo iets er moet uitzien. In mijn hoofd is het allemaal al goed gepland en verder maak ik me er nog niet te druk over (heb dan ook nog drie maanden).Wel kan ik je als je wil vertellen hoe onze dag er juist gaat uitzien.groetjes Mel
Hey Sabrina,Ik heb je ons draaiboek doorgemaild.groetjes,Valerie 7 juni 2008
hallo,valerie,bedankt voor jullie draaiboek nu heb ik tenminste al een gedacht hoe het in mekaar zit en ik moet zeggen dat het een heel mooi is,groetjes en veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk,sabrina
Hey,Zou het mogelijk zijn om dit eveneens naar mij door te mailen.Het zit bij mij ook in mijn hoofd maar ik wil het ook op papier zodat ik zeker de kleine dingen niet vergeet.david.lampens@telenet.bealvast bedanktNathalie
Wij zijn ook aan het aftellen en ik weet ook niet goed hoe een draaiboek er moet uitzienonze fotograaf en ceremoniemeester hebben er al naar gevraagd dus ik moet hier dringend werk van maken.Zouden jullie het ook naar mij willen doorsturen aub? DorienCulo@hotmail.combedankt!
Hey Valerie, Als je tijd hebt kan je het dan naar mij ook is mailen.Annelies_thijs@hotmail.comDank u wel!!Mvg, Annelies
Sabrina,Zou je dit naar mij ook willen doormailen?geert.ann@telenet.beBedankt alvast!!Ann14/08/08
hallo,valerie heeft me een mooi misboekje doorgemaild en geen draaiboek maar hiervoor ben ik haar zeer dankbaar want dat had ik ook nog nodig ,maar dus spijtig genoeg kan ik jullie nog geen draaiboek doormailen want ik heb er zelf nog geen,groetjes sabrina
BesteZou iemand mij het draaiboek kunnen mailen?Alvast bedanktKatleenk_vanoppen@hotmail.com29/08/2008
Hallo,iedereen. Het is misschien al wat afgezaagd, maar kan er toch iemand mij helpen om een voorbeeld te mailen van een draaiboek. Dit zou me goed helpen.Alvast bedankt voor alle info.padevi_nv@yahoo.com