Terug naar overzicht
hoi,bij ons werd vermeld: avondkledij gewenstwe kregen dikwijls de vraag van...wat versta je onder avondkledij?dus heb ik hen telkens verteld dat niet de bedoeling was om in jeans te komen ...m.a.w netjes opgekleed zodat iedereen er feestelijk uitziet!!!veel succes!!!06-06-2008
Hey,Wij hebben op onze uitnodiging staan:feestelijke kleding gewenst.Dit zal wel duidelijk genoeg zijn zeker?Groetjes
Ik vind dat je geen dresscode kunt opleggen aan je gasten. Eventueel voor de suite zou wel kunnen.Iemand kan met een jeans net zo gekleed zijn als meen kostuum. Het is toch belangrijk dat iedereen zich goed voelt op jullie feest. Sorry maar vind die dresscodes echt belachelijk
Beste AnneliesJe kan het misschien belachelijk vinden, maar voor sommige mensen is het juist wel belangrijk te weten welke stijl kledij ze het beste aantrekken. Ik zelf zou me heel ongemakkelijk voelen moest ik met een jeans op een feest aankomen en merken dat ik de enige ben. Het is niet om de mensen te verplichten, maar eerder om een indruk na te laten over hoe de meeste mensen zullen gekleed zijn.Mel
Ik volg Annelies toch ook een beetje, mocht ik een uitnodiging krijgen met een dresscode zou ik juist enorm beginnen twijfelen. (aan mezelf...) Iedereen is toch opgesmukt op een trouwfeest,zowel vrouw als man. Als je het dan toch wil vermelden zou ik het op een luchtigere manier aanbrengen,komt anders over als een gebod. Maar dit is natuurlijk mijn mening. Alvast veel succes en een mooi huwelijk...